במסגרת הסדר טיעון

הורשע האב ממודיעין עילית שתקף את ילדו

לאחר שבשבוע שעבר נגזר דינה של האם ממודיעין עילית שתועדה מזריקה סודיום כלואוריד לגופו של בנה המאושפז בבית החולים, היום מורשע בעלה בתקיפת הילד - וישלח לתוכנית טיפולית (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההורים בבית המשפט (צילום ארכיון: מוטי קמחי, ynet)

האב ממודיעין עילית שתועד תוקף את בנו החולה בן ה-4 בבית החולים שיבא בתל השומר בשנה שעברה, הורשע בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

לפי הפרסום ב-ynet, האב הורשע כחלק מהסדר טיעון שהושג עמו, במסגרתו הושגה הסכמה בין סניגוריו לבין הפרקליטות כי הוא ישלח לתסקיר מבחן והערכת מסוכנות, שתוכנית טיפולית תהיה מרכיב מרכזי בה.

לפי ההסדר, אם חוות הדעת של הערכת המסוכנות שלו כלפי אחרים תהיה נמוכה, ובעיקר אם הוא ישתף פעולה עם התכנית הטיפולית ויוכיח התקדמות בעקבותיה, הצדדים יבקשו מבית המשפט להימנע משליחתו למאסר בפועל, כשגם לאחר מכן כמובן יהיה עליו להמשיך בטיפול, כדי שההסכם לא יבוטל.

כזכור, בשבוע שעבר גזר בית המשפט עונש מאסר על תנאי לאם הילד, גם היא במסגרת הסדר טיעון בו נקבע שעברה על 'תקיפה בנסיבות מחמירות' ו'תקיפת קטין בידי אחראי שגורמת חבלה של ממש'.

מנהל ביה"ח מתאר את חשיפת ההתעללות במהלך אשפוז הילד (צילום ארכיון: רותם אליזרע, ynet)

האם יצאה יחסית בקלות מפרשה זו, עם מאסר על תנאי בלבד, זאת מאחר ולטענתה היא התכוונה לטובה כשהזריקה לגופו אמפולות של סודיום כלואוריד ומים מעורבבים במלח שולחני.

"עשיתי את זה כדי לעורר את הפעוט", טענה האם, והוסיפה: "סודיום כלואוריד לא מזיק. אני לא יכולה לסבול שהרופאים אומרים לי מה לעשות".

לדבריה, "הזרקתי את החומרים לבן שלי כשהייתי עצבנית, ובגלל שרציתי שהוא ירגיש שאני מטפלת בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר