"פירצת השיטור הרגלי"

רבני 'הפלג הירושלמי' יערכו מחאה במודיעין עילית

רבני 'הפלג הירושלמי' בראשות הגר"צ פרידמן יקיימו עצרת מחאה בעיר מודיעין עילית נגד "פירצת השיטור הרגלי" בעיר, אשר לטענתם נועדה לשבור את חומת ההתבדלות (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"צ פרידמן (באדיבות המצלם)

רבני 'הפלג הירושלמי' יקיימו הערב (רביעי) עצרת מחאה בעיר החרדית מודיעין עילית נגד "פירצת השיטור הרגלי" בעיר, כלשונם.

במודעה שפורסמה הבוקר (רביעי) בעיתון הפלס נכתב: "כידוע לכל באי שער עירנו, בעת האחרונה נפרצה החומה, חומת עירנו עיר התורה בפירצה נוראה של הקמת 'נקודת משטרה' - מאורת פריצים בתוככי עירנו הקדושה, לטמאות ולסלק כל ריח תורה וקדושה מעירנו המעטירה, ולגייס מתנדבים מתושבי עירנו ח"ו".

עוד נכתב כי "בדרך זו זוממים לשבור את חומת ההתבדלות ואף להתשתלט ולהתערב בכל הנעשה בעירנו, וכאשר כבר זעקו והתריעו רבני העיר בעת הפתיחה".

בעיתון מציינים כי "לא די בזאת, אלא שכעת הוסיפו עוד לייסד ולהעמיד את פירצת "השיטור הרגלי", אשר הוא פירצה גדולה ונוראה בתוככי מחננו, לקלקל ולטמא ולהחטיא את כל באי שער, ובפריצות וטומאה נוראה מסתובבים בכל רחבי עירנו ומשוטטים בתוך מוסדות החינוך כבתוך שלהם, ומטמאים את צעירי צאן קדשים ילדי החמד במעשים ובדעות".

המודעה מדגישה כי "בדבר זה נשתנתה עירנו לרעה מכל ערי ארה"ק, שהיא המקום החרדי הראשון!!! שבו החלה פירצה זו".

במודעה נכתב כי "על פי הוראת מרנן ורבנן נתאסף כולנו לעצרת מחאה אדירה בראשות גדולי ישראל ורבני העיר בשעה 20:30 בערב על פני רחבת מקום הפירצה במרכז המסחרי "חזון דוד" לזעוק להריע ולהסיר על מריע ולהשמיע קול זעקה גדולה אשר תשמע מסוף העולם ועד סופו".

לפי המודעה בהפגנה צפויים להשתתף רבני 'הפלג' - הגר"צ פרידמן, הגאון רבי ישראל יצחק קלמנוביץ, הגאון רבי דוד מינצר מראשי ישיבת כנסת יצחק חדרה והגאון רבי אברהם יחיאל אונא תלמידו הנאמן של מרן רה"י זצוק"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר