חוששים מגיוסים?

רבני מודיעין עילית: "אל תדברו עם שוטרים"

לא רק הפלג הירושלמי, גם הרבנים הרשמיים של העיר מודיעין עילית יוצאים נגד שיתוף פעולה עם שוטרים מקומיים. "קיבלנו עדויות על שוטרות שניסו לגייס נשים צעירות למשטרה" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Flash 90)

לא רק ב"פלג הירושלמי" מתנגדים להצבת שוטרים בעיר מודיעין עילית. הערב (רביעי) פרסמו רבני העיר הרשמיים הגאון רבי מאיר קסלר ורבי שלמה זלמן אולמן מכתב חריף בו הם קוראים שלא לשתף פעולה עם שוטרים.

"כידוע לאחרונה מסתובבים בעירנו שוטר ושוטרת על פי מדיניות של משטרה עם הפנים לציבור, כשבתחילה החלו לבקר בכיתות גן ובתי ספר ומשלא נענו החלו לפקוד את החנויות ובתי העסק השונים, וכמו כן נראים מידי פעם שהם משוחחים עם ילדים וילדות ובני נוער ופניתי כמה פעמים בבקשה להפסיק את הסיורים המיותרים הללו ולא נענתי".

"היום בבוקר קיבלתי עדות נאמנה שהשוטרת ביקרה אתמול באחת החנויות ושוחחה עם כמה מוכרות צעירות בניסיון לשכנען להתגייס או להתנדב למשטרה רח"ל דבר שלא יעלה על הדעת בשום פנים ואופן ועל כן הנני מורה בזאת שלא לשתף פעולה עמם בשום דבר ועניין ולמנוע את כניסתן למקומות ציבוריים ולהזהיר את הצעירים שלא לפתוח בשיחה איתם ועלינו לזכור מה שלימדונו חז"ל "טובתם של רשעים רעה היא אצל הצדיקים".

"נישא תפילה ליושב במרומים שיציל נפשותינו מן השעות הרעות ויחון אותנו לפליטת עולמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר