ההיסטוריה של המזרנים: מקש לדבר הנוח ביותר

נחזור קצת אחורה לבריאת המיטה, אומנם לא בששת ימי בראשית אבל קצת אחרי. אומרים כי המיטה פרהיסטורית, כי מי לא ישן, וכל דבר שעליו ישן נקרא מיטה. ואחר כך? (צרכנות, שיווקי)

לישון הכי נוח שאפשר. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מה עבר על המזרן שלנו?

בעבר כל דבר שהיה אפשרי לישון עליו היה נקרא "מיטה". נעבור לנוחות - מזרן היא אופציה להעשיר את חווית השינה, לשמור על חוזק העצמות, על נשימות תקינות, על שיווי משקל ונוחות להתהפך מצד לצד. פה נולד המזרן והוא עבר שינוי קל: ממזרנים דקים ומזיקים לגב נהפכו המזרנים למוצר שיש מגוון ממנו, כל אחד ומה שנוח לו. גדול, קטן, רך, קשה, קפיצי, גבוה, אורתופדי ועוד.

על רבי עקיבא למשל, מסופר שישן על מחצולת קש. שנים רבות לא היו קיימים מזרנים והשינה הייתה קשה, היא הייתה אפילו מעייפת. מחוסר הנוחות היו קמים הישנים כמה פעמים בלילה ומתהפכים מצד לצד עד שהיו מצפים לאור הבוקר, רק לסיים עם הסיוט הלא נוח הזה.

ואז הגיעה מהפכת המזרן. מדור לדור יצאו עוד סוגי מזרנים: מזרני קפיצים, מזרני ספוג, מזרני מים, מזרני אוויר, ומזרנים ממולאים. מושג השינה קיבל משמעות חדשה. בני אדם התחילו ליהנות מהשינה עד כדי לחכות לה. שינה הייתה מביאה כוחות חדשים, הייתה מרגיעה והתחושה הכי מרגשת שפקדה את דור המזרן - השינה נהייתה: מנותקת, רציפה, ללא קימה, ללא הפרעות. רק חגיגה.

צילום מסך מתוך אינסטגרם.

שדך מזרן לעצמך, ותחיה

אם יש כל כך הרבה סוגי אופי למזרנים, מי אנחנו שלא נבחר בשידוך המזרן שטוב בדיוק בשבילנו?! עולם המזרנים מציע מבחר מטורף של מזרנים, מתאים לכל אחד, לפי סוג השינה שחשובה לו, מבנה העצמות ועוד פרמטרים שחשובים לו.

ריפוד. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק
ריפוד. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק
הגדלה

גם מגן מזרן היא אופציה לא לתת למזרן שלכם להראות כמו אחד שהומלס השאיר ברחוב כי הוא היה מלוכלך מדיי.

מגן מזרן. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

רק אל תשכחו: מגיע לכם לנוח הכי טוב שניתן. שדכו לעצמכם את המזרון שיעשה אתכם הכי מאושרים.

ברשת עולם המזרנים יוצאים עתה במבצע ענק על מזרני סימונס - המותג המוביל בעולם באיכותו - 50% הנחה על כלל מזרני סימונס רק בחנויות רשת עולם המזרנים. המבצע מיוחד לגולשי כיכר השבת, וכל רוכש מזרן גם מקבל מתנה זוג כריות מתנה.

חשבתם שכל אחד יכול להתאים לכם מזרן? זו תורה שלמה שנלמדת באוניברסיטה של סילי בשיקאגו. רק ב-"עולם המזרנים" קיבלו את ההכשרה שם, כך גם כל אנשי המכירות ב"עולם המזרנים" עברו סדנה בנושא שם.

ברשת "עולם המזרנים" יש את המבחר של כל המותגים הגדולים, וכח הקנייה של הרשת הוא הרבה יותר גדול משל חנויות רגילות לכן המחיר הוא גם הרבה יותר זול.

לכן, אם אתם בדרך לרכוש מזרן מעולם המזרנים, מזרני סימוס מחכים לכם בהנחת ענק, וכמובן זוג הכריות מתנה.

המבצע בחנויות רשת עולם המזרנים. התקשרו עכשיו לחנות הקרובה אל ביתכם ותאמו הגעה.

ירושלים: דוידקה: 073-374-5295 | תלפיות: 073-374-5296 | גבעת שאול: 073-374-5294

בני ברק: 073-374-5293

בית"ר: 073-374-5292

בית שמש: 073-374-5291

אשדוד: 073-374-5290

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר