זינוק לפרטנר: נבחרה כמקום עבודה מועדף לציבור הדתי

פרטנר זינקה למקום ה 24 מתוך 100 החברות המובילות במשק וכבשה את המקום הראשון מבין חברות התקשורת לשנת 2018. עשרות מעובדיה שומרי המצוות בחרו בחברה כמקום עבודה מועדף גם בזכות התאמה רגישה ומתחשבת לצרכיו של העובד הדתי (צרכנות, שיווקי)

זינוק לפרטנר. (צילום: יחצ)

ענקית התקשורת פרטנר, מעסיקה אלפי עובדים מרוצים במרכזי השירות ומוקדי המכירה הפזורים ברחבי הארץ. סקר BDI Coface בשיתוף העיתון The Marker, לשנת 2018 שיקלל את דירוגם של עשרות אלפי עובדים ומנהלים במשק וקבע שפרטנר היא החברה שהכי טוב לעבוד בה

פרטנר זינקה למקום ה 24 מתוך 100 החברות המובילות במשק וכבשה את המקום הראשון מבין חברות התקשורת לשנת 2018. עשרות מעובדיה שומרי המצוות בחרו בחברה כמקום עבודה מועדף גם בזכות התאמה רגישה ומתחשבת לצרכיו של העובד הדתי.

כך למשל, מספקת החברה ארוחות בכשרות מהודרת לעובדי החברה ומפעילה מוקד ייעודי בירושלים הפועל במתכונת הפרדה מלאה בכל סביבת העבודה. בחלק מסניפי החברה קיים בית כנסת המאפשר תפילות סדירות במניין. בנוסף, נהנים עובדי החברה מהתאמת פעילויות ונופש חברה בהתאם לאורח חייהם.

פרטנר מטפחת תרבות ארגונית מיוחדת ששמה את העובדים בראש סולם החשיבות. יחסי העבודה המצוינים בפרטנר כמו גם החשיבות הרבה של החברה לשביעות רצון העובדים, משתקפים בתוצאות הסקר.

הזכייה הזו מצטרפת לכך ששירות הסלולר של פרטנר מוביל עם מספר התלונות הנמוך ביותר מבין חברות הסלולר על פי מדד הרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן, ולא במקרה- עובדים מרוצים מעניקים שירות טוב יותר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר