'רייסדור' זכתה במכרז מחיר למשתכן בבית שמש: תבנה 150 יח"ד ומרכז מסחרי

חברת הבניה "רייסדור יזמות בע"מ" בבעלות איש העסקים יקי רייסנר זכתה השבוע במכרז "מחיר למשתכן" של מנהל מקרקעי ישראל בעיר בית שמש, במסגרתו תבנה 150 יח"ד ושטחי מסחר (נדל"ן)

אסף מגידו | כיכר השבת |
יקי רייסנר. בעלי רייסדור. (צילום: יחצ)

מדובר בפרויקט גדול ברמת בית שמש ד' המשלב מגורים ומסחר, בשכונה הנותנת מענה לבעיית מצוקת הדיור החריפה במגזר החרדי. על פי ההערכות, דירות 3 חדרים בפרויקט זה בתכנית מחיר למשתכן תעלה כ-750,000 ₪ ודירת 4 חדרים תעלה כמיליון ₪.

יצוין, כי רייסדור צברה נסיון עשיר בבניית פרויקטים מסוג זה, בדגש על מומחיות בתחום שילוב מגורים ומסחר בתוככי שכונות חדשות. כך למשל בנתה החברה פרויקט דומה בבני ברק בשם "מרום שיר" ברח' הרב לנדא, שאוכלס לפני מספר שנים ונחשב לפרויקט מוצלח המשלב מגורים ומסחר. כמו כן, ריסדור סיימה השנה את בניית 500 יח"ד ושני 'מרכזי רייסדור' בחריש ובגבעת שמואל.

זכייתה של רייסדור במכרז בבית שמש מצטרפת לזכיות נוספות של מכרזי מחיר למשתכן בשנים האחרונות במספר ערים, ביניהן הזכייה בקריית גת לבניית 280 דירות ומרכז מסחרי ענק בהיקף של 8,000 מ"ר (דומה בגודלו לקניון שהקימה החברה באלעד) הנמצא בשלב תכנון מתקדם ושיווקו צפוי בסוף השנה.

בימים אלו החלה רייסדור את עבודות הבניה של שכונת הסיגליות באר שבע. מדובר בפרויקט גדול בהיקף של 500 מיליון שקלים, במסגרתו יוקמו 12 בניינים בני 9-6 קומות שיכללו כ-360 יחידות דיור בתמהיל דירות 5-4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הליך שיווק השכונה זוכה להצלחה רבה, כאשר בבליץ מכירות מיוחד מכרה החברה 250 דירות בחודשיים בלבד.

יקי רייסנר, בעלים של חברת רייסדור אומר: "אני שמח על הזכייה שלנו בבית שמש. בניתי בעבר בעיר ותמיד האמנתי בה. אני חושב שבית שמש היא עיר העתיד של הציבור החרדי ונותנת כיום את המענה המרכזי למצוקת הדיור הקיימת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר