וולדאן: אימפריית בשרים ישראלית בכשרות מהודרת

מתכננים לעשות על האש עם חברים או משפחה בקרוב? רוצים סעודת שבת משובחת עם טעמים משודרגים? הכירו את "וולדאן", אימפריית בשרים ישראלית בכשרות המהודרת של הרב רובין. כשבשר טרי ואיכותי עם נסיון עשיר ואהבה לתחום, משתלבים יחד (צרכנות, שיווקי)

בשרים איכותיים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ב"וולדאן", מגוון בשרים מובחרים ביותר: נתחי אנטריקוט, צלעות, בשר טלה, בשר עגל, עופות, סטייקים עם התמחות בהכנת נקניקיות בסוגים שונים ומגוונים. לצד זה, מציעה הקצביה מוצרים נלווים להשלמת הארוחה: רטבים ייחודיים, תבלינים בייצור ביתי ועוד.

שמעון אסרף, בעלי וולדאן מוסר כי "הקונים בקצביה זוכים ליהנות מייעוץ אישי ומקצועי בבחירת הבשרים, לצד המלצות על מתכונים, מה שהופך את חווית הקנייה לייחודית ומהנה"

"אחד הדברים הייחודים ל"וולדאן", זו העובדה שכל הבשרים נבחרים בקפידה והכל תוצרת הארץ, מה שמאפשר לנו לוודא את איכות הבשר לאורך כל הדרך, החל מתהליך בחירת הנתחים, השחיטה ועד תהליך השיווק" מוסיף שמעון אסרף: "הייחודיות שלנו היא באיכות הבשר המגודל בחוות המובילות ביותר בצפון ובשיטה הייחודית שלנו ליישון הבשרים".

בימים אלו משיק המותג 'וולדאן' סדרת רטבים ייחודית במגוון עשיר של 11 טעמים נפלאים המשדרגים באופן משמעותי את המאכלים לצד הכנה מהירה וקלה של בשר.

ניתן להשיג את הבשרים והרטבים בסניפי וולדאן

סניף ירושלים רחוב המרפא 1 הר חוצבים, שירות משלוחים באזור ירושלים! להזמנות חייגו: 02-5363335 | סניף רעננה, רחוב אחוזה 94, שירות משלוחים בכל אזור המרכז להזמנות חייגו: 09-8865833 | | חדש! סניף 'יש' רמת אשכול | חדש! סניף 'יש' בני ברק רחוב ירושלים 70 ובקרוב סניפים נוספים ברשת 'יש'

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר