זעם ביישוב החרדי

נהג טוען שהותקף בידי נערים; חקירה החלה

תושבי תל ציון זועמים על חברת אגד תעבורה ששבתה ללא התראה בשעות הבוקר המוקדמות, כמחאה על טענת אחד הנהגים, כי הותקף בידי נערים. המשטרה חוקרת (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
תל ציון (צילום: אתר המועצה בנימין)

אתמול (ראשון) בשעות הערב התקבל דיווח במשטרה בגין תקיפת נהג אוטובוס בישוב החרדי תל ציון שבאזור בנימין. נהג האוטובוס דיווח, כי מספר נערים שהמתינו בתחנה ביקשו שיפתח את דלת האוטובוס ובעת שפתח השליכו לעברו אבנים וברחו מהמקום, לטענתו נפצע באורח קל.

הנהג המשיך בנסיעה לכיוון מחסום חיזמא שם דיווח לשוטרים אודות האירוע. והבוקר הגיש תלונה בתחנת במשטרה. עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה לאיתור החשודים בתקיפה.

בשל התלונה החליט ועד הנהגים באגד תעבורה על השבתה של התחבורה בתל ציון הבוקר בין השעות 5:30 ל 7:00 בבוקר

ביישוב זעמו על החלטת אגד תעבורה, "תושבי תל ציון שנמו את שנתם מבלי לדעת מה עומד להתחולל בשעת בוקר מוקדמת כשיחכו בתחנה וימהרו להגיע לעבודה אך האוטובוסים לא יגיעו, כאשר הנהלת אגד תעבודה וועד העובדים שלה לא דאגו ליידע את תושבי תל ציון על השביתה המדוברת", נמסר מדוברות היישוב.

"התושבים מצאו מענה בדמות ראשי הישוב תל ציון וצוותי החירום והחסד שלו, כאשר בחצות הלילה הדביקו מודעות בכל תחנות האוטובוסים ובתי הכנסת המרכזיים על דבר השביתה, ובמקביל נערכו עם צי של רכבים פרטיים בראשות יו"ר הנהלת הישוב אבי אביטל, אשר הוליך והסיע את התושבים אל התחנה הראשונה. ב"ה מערך ההסעים הצליח מעל המשוער, כשכולם הוקפצו אל התחנה הראשונה ע"מ שיוכלו להגיע בזמן למקום עבודתם", נמסר מדוברות היישוב.

הנהלת הישוב הדגישה כי היא מוקיעה בכל לשון מעשי אלימות (אם היו) שפוגעים בנהגים, אך דוחה בשאת נפש ענישה קולקטיבית נגד תושבים חסרי ישע. ענישה שאין לה שום משמעות של הרתעה וכדומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר