ליל שבת, בחומה השלישית

אש פרצה בבית: בני המשפחה נמלטו מהחלון • צפו

חמישה בני משפחה מ'שובו בנים' נמלטו בליל שבת מחלון הבית בעקבות שריפה שפרצה. לפי החשד, בת 11 אחראית להצתה, אבי המשפחה משחזר ל'כיכר': "פתאום אש" (חרדים)

(צילום: דוברות כב”ה מחוז י-ם)

שריפה פרצה בליל שבת קודש בבית משפחה מחסידות שובו בנים בשכונת מוסררה בירושלים, אך במשטרה חושדים כי דווקא בת המשפחה, בת 11, היא זו שהציתה את הדירה, בשיחה עם "כיכר השבת" אביה דוחה את החשדות.

השריפה פרצה סמוך לשעה 22:00 בבית המשפחה ברחוב החומה השלישית. חמשת בני המשפחה נמלטו מהלהבות דרך חלון הבית.

לפי הדיווח ב'החדשות', החשד של המשטרה הינו כי הילדה מעורבת בהצתה נוספת בשכונת מאה שערים הסמוכה, לפני כשבועיים, אז הושגה שליטה על האש בתוך זמן קצר.

ההימלטות מהאש (צילום: דוברות כב”ה מחוז י-ם)

עם זאת, גורם במשטרה ציין בשיחה עם 'החדשות' כי על פי העדויות השריפה פרצה מנרות שבת, אם כי הילדה בת ה-11, לפי הממצאים, נכחה במקרים של שריפות בדירות אחרות.

בשיחה עם "כיכר השבת", מספר אבי המשפחה: "אני יושב עם הבת שלי בבית אחרי התפילה, פתאום יש אש בבית, חצי בית בוער. אני על כסא גלגלים, אני נכנס במהירות לתוך האש, כי שם יש דלת ואני מצליח לצאת.

הבית לאחר השריפה (צילום: דוברות כב”ה מחוז י-ם)

"הבת שלי פחדה לרוץ לתוך האש אז קפצה מהחלון. אחרי 10 דקות הגיע יהודי צדיק שחזר מהתפילה בכותל, הוא תיפס על הבניין מבחוץ כדי להחזיק את הבת שלי בת ה-5, ואז הדיעו כוחות הכיבוי".

לדברי האבא, "לא נראה לי שזה בגלל הנרות כי כל שבת הנרות דולקות באותו מקום".

מדוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים נמסר כי "סמוך לשעה 22:05 התקבל דיווח בחדר המבצעים של כבאות והצלה ירושלים על שריפה מפותחת בבניין הנמצא ברחוב החומה השלישית שבשכונת מוסררה (מורשה) ועל עשן כבד, האופף את הבניין. מקום הוזנקו חמישה צוותי כיבוי והצלה ושני מנופי גבהים, אשר הגיעו למקום והחלו מיד בפעולות חילוץ לכודים.

(צילום: דוברות כב”ה מחוז י-ם)
(צילום: דוברות כב”ה מחוז י-ם)

"במקביל, חדרו לוחמי האש לתוך הלהבות והעשן באחת הדירות שבערה בעוצמה, ביצעו סריקות לאיתור לכודים נוספים, כיבוי הדירה, ומניעת התפשטות הלהבות לכלל הבניין. תוך זמן קצר חולצו כל הלכודים מהבניין במצב קל לאחר ששאפו עשן. בסריקות נוספות שבוצעו בבניין אפוף העשן, ובדירה הבוערת, לא אותרו לכודים או נפגעים, אך נזק כבד נגרם לדירה ולחלק מהבניין"

טפסר משנה רוני סונינו מפקד כבאות והצלה תחנת "רימון" אמר כי "הפעילות המהירה והמקצועית של לוחמי האש בירושלים, אשר הגיעו תוך זמן קצר למקום, פעלו במקצועיות רבה, וחתרו למגע מהיר עם האש תוך כדי סיכון עצמי, מנעה פגיעה בנפש ואת שריפת כל הבניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר