בזכות קליפ ביוטיוב

חוזה היסטורי: החזן והמוזיקאי החסידי שלום למר הוחתם ב"יוניברסל"

הזמר והחזן שלום למר חתם חוזה מול יוניברסל, בעלת "דקה גולד", אחד הלייבלים הגדולים בעולם. ההתנהלות מול החברה תותאם לאורח חייו החסידי של למר. "חוזה היסטורי בשווי של מיליונים" אומר גורם בתעשייה (חדשות)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: ShulemVEVO / יוטיוב)

חוזה ענק והיסטורי למוזיקאי חרדי: הזמר והחזן שלום למר חתם חוזה מול יוניברסל מיוזיק העולמית, בעלת הלייבל "דקה גולד" - אחד הלייבלים המובילים בעולם בתחום המוזיקה הקלאסית, שכולל בתוכו שמות גדולים בעולם המוזיקה.

עם הפרסום על החתימה הדרמטית, למר שיחרר שני סינגלים חדשים לציבור, בליווי התזמורת הסימפונית של לונדון, אחת התזמורות האיכותיות בעולם המוזיקה הקלאסית. האחד - "ירושלים של זהב", והשני - ביצוע לשיר מהמחזמר "עלובי החיים". השם איתו ישווק למר לציבור על ידי ענקית המוזיקה - הוא "שולם".

מדובר בחתימה מאוד משמעותית, שמתברר, הגיעה בזכות קליפ שלמר העלה ליוטיוב. גרהם פרקר, בעלי הלייבל, שנחשף לאחד הקליפים של למר, החליט לפגוש אותו ולהחתים אותו בחברה היוקרתית בה חתומים שמות כפברוטי ובוצ'לי מגדולי הזמרים הקלאסיים בעולם.

ההתנהלות מול החברה תותאם לאורח חייו השמרני של למר - חסיד בעלזא ובוגר ישיבת מיר. "מדובר בחוזה של מיליונים, זה אחד הלייבלים הגדולים בעולם והחתימה הזאת משמעותית מאוד", אמר גורם בתעשייה ל"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר