נעלם בשייט קייקים • צפו

תלמיד ישיבה מירושלים נעדר בהרצליה; חשש כבד לחייו

תלמידי ישיבה, מתנדבים וכוחות משטרה עורכים חיפושים אחר אליהו אדלר, תלמיד ישיבה מירושלים שנעדר מאז אמש בחוף הים בהרצליה, לשם נכנס לשייט קייקים • הקייק - אותר ע"י המשטרה (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מלמעלה, בכיוון השעון: הקייק שאותר, החיפושים ואליהו אדלר (צילום: דוברות המשטרה והמשפחה)

תלמידי ישיבה, מתנדבים וכוחות משטרה גדולים בסיוע מסוק וספינת חיל הים עורכים מאז שעות הבוקר חיפושים אחר תלמיד ישיבה חרדי מירושלים שנעדר מאז אמש (רביעי) בחוף הים בהרצליה וקיים חשש כבד לחייו.

ל"כיכר השבת" נודע, כי תלמיד הישיבה, אליהו אדלר, בן 27, יצא אתמול לשייט קייקים בחוף הים בהרצליה, אך מאז נעלמו עקבותיו.

החיפושים (צילום: דוברות המשטרה)

חבריו לישיבת 'אופק יהודי' מסרו עדות בתחנת המשטרה, וכוחות משטרה ומתנדבים משתתפים בחיפושים אחר תלמיד הישיבה, שהתייתם לאחרונה מאמו ע"ה.

בת משפחתו של הבחור, אומרת בשיחה עם "כיכר השבת" כי "אליהו יצא אתמול לשייט בקיאק ולא חזר, איך יכול להיות שככה בן אדם נעלם? גם הקיאק זה דבר גדול, הוא לא יכול להיעלם".

אליהו אדלר (באדיבות המשפחה)
הקייק שאותר (צילום: דוברות המשטרה)

"אתמול היה גם יום חם וגם היו רוחות וגלים גבוהים, הים היה סוער, אולי חס וחלילה נסחף ללב ים? אולי התייבש?", תוהה בת המשפחה בדאגה ומתחננת, "תעשו הכל לאתר אותו, אנחנו בוכים ומודאגים, מה קרה לו? בבקשה תעזרו לנו אנחנו מאוד דואגים".

מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרה הכוללים סירות שיטור ימי, מסוק משטרתי, וכן ספינת דבור של צה"ל מבצעים סריקות אחר צעיר כבן 27 אשר נכנס אתמול לים באזור הרצליה ומאז נעלמו עקבותיו|".

החיפושים (צילום: דוברות המשטרה)

עוד נמסר כי "על פי דיווח שהתקבל במשטרה היום בצהריים, מדובר בצעיר אשר שכר קיאק באזור חוף הים בהרצליה ונעלם. הקיאק נמצא לפני כשעה על החוף כק"מ מנקודת היציאה המשוערת של הצעיר אל הים.

"כאמור עולה חשש לשלומו של הצעיר ועל כן כוחות משטרה סורקים את קו החוף באמצעות שוטרי הסיור ופנימה אל תוך הים ע"י שוטרי השיטור הימי אשר מקבלים סיוע בסריקה מהאוויר של המסוק המשטרתי אשר הוזעק לסייע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר