לא רק אל על

מהומה בטיסה: החרדים דרשו והנשים הוזזו

מטוס 'אוסטריאן איירליינס' המריא באיחור רב מנתב"ג בשל דרישת קבוצה של 26 חרדים שדרשו לשבת בנפרד מנשים. לאחר מהומה, הנשים נאלצו לזוז ממקומן והמטוס המריא (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המומה במטוס (צילום: מתוך Ynet)

מטוס מחברת התעופה האוסטרית 'אוסטריאן איירליינס', המריא, בים שישי, באיחור רב, בשל דרישת 26 חרדים שלא לשבת לצד נשים. לאחר מהומה, הנשים הוזזו ממקומן והמטוס יצא לדרכו.

המטוס, שהמריא לווינה, התעכב במשך 40 דקות על הקרקע בנתב"ג בשל הדרישה של קבוצת החרידם שעוררו את זעם הנוכחים במטוס.

נוסעת שנכחה במטוס סיפרה ל-ynet: "הדיילות ניסו לשכנע אותם, אבל כלום לא עזר". לדבריה, הטייס יצא מהקוקפיט ושכנע נשים לעבור למקום אחר.

נוסעת אחרת סיפרה לאתר: "המטוס היה מלא ואז אחת הדיילות התחילה להסתובב בין הנוסעים בהיסטריה וכששאלנו אותה מה קרה היא ענתה שיש כמה גברים שלא מוכנים לשבת ליד נשים.

"היו שם כמה עשרות גברים חרדים שנכנסו ברגע האחרון למטוס ולא הסכימו לשבת ליד נשים. הדיילות ניסו לשכנע אותם להתיישב בכיסאות אחרת לא נמריא בזמן, אבל כלום לא עזר. בסוף הקברניט נאלץ לצאת מהקוקפיט וניסה לשכנע את אותה קבוצה לשבת".

הנוסעת הוסיפה בזעם: "זה אירוע מרגיז מאוד. הטייס אמור להכין את עצמו לטיסה ולא להתעסק בהושבת נוסעים. עד מתי קבוצה כל כך חשוכה תבצע מניפולציות על מטוס שלם ותשבש את סדר יומם של שאר הנוסעים? הגיע הזמן שחברות התעופה ימצאו פתרון לסיפור הזה".

מ"אוסטריאן איירליינס" נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים במידה ונגרמה אי נוחות לנוסעינו. הטיסה התעכבה בשל העלאה והושבה של נוסעי חברת התעופה LOT שטיסתם בוטלה והעלתם למטוס נעשתה ברגע האחרון. היות ומדובר בקבוצת נוסעים גדולה, בת 26 איש, צוות המטוס עשה כל שביכולתו על מנת לעזור לנוסעים עד כמה שניתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר