צפו בוידאו

נתניהו: רומסים את דמותה של שרה יום ולילה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הצהריים לכתב האישום שהוגש נגד רעייתו שרה בפרשת הזמנות האוכל למעון רה"מ ולתמלילי החקירה שהודלפו: "רומסים את כבודה יום ולילה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: גיל יוחנן, ynet)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הצהריים (שני) לכתב האישום שהוגש נגד רעייתו שרה, וההדלפות מחקירת המשטרה נגדה ואמר: "רומסים את כבודה יום ולילה".

במהלך ישיבת סיעת 'הליכוד' בכנסת, אמר נתניהו: "התרגשתי מהתמיכה ברעייתי. היא לא עוברת ימים פשוטים, זה כבר 20 שנה שרומסים את דמותה בתקשורת יום יום, לילה לילה".

לדבריו: "שרה היא אישה נפלאה, היא אם מדהימה, היא היתה בת למופת להוריה והתקשורת מתעלמת לחלוטין מכל העשייה הציבורית שלה. מה שאתם יודעים, התקשורת מעלימה. איך היא עוזרת למשפחות שכולות, עוזרת לחיילים בודדים, עוזרת לילדים חולי סרטן, לא בכאילו. שמונה שנים שהיא מלווה ילדה חולת סרטן באמיתי, וכשהיא הולכת למשפחות השכולות זה לא כדי לשים וי, זה ללוות אותם במשך שנים, את ההורים ואת הילדים, ולניצולי שואה, לנשים מוכות".

"היא כל כך שונה מהדמות הזאת שמנסים לתאר" טען נתניהו: "אני מאוד התרגשתי ואני רוצה להודות על התמיכה הכבירה שלכם. תודה רבה לכם. זה לא רק מחמם את הלב, זה לא רק מחזק אותי ואותנו, זה מעודד אותנו להמשיך ביתר שאת כדי שנמשיך להוביל יחד את המדינה הזאת במשך שנים רבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר