סערה באלעד

הפקח נכנס לחדר: "אני אישה חרדית, זו השגת גבול"

רותי , אשת מדיה בעיר אלעד, טוענת כי פקח נכנס לחדר בו עבדה, צילם אותה ואת המשרד: "אני חרדית, לא יעלה על הדעת שגבר ישיג גבול ויכנס ללא נוכחות של בעלי" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

מקרה חריג שהתרחש הבוקר (שני) בעיר אלעד מעורר סערה בעיר, והוביל לסערה ברשתות החברתיות וקבוצות פנימיות בעיר אלעד. לאחר שנטען כי פקח ארנונה מטעם העירייה פרץ למשרדה של אישה חרדית ללא רשות, והתנהג "בצורה פולשנית".

רותי, אשת מדיה שרק לאחרונה עברה למשרדה החדש ברחוב יונתן בן עוזיאל בעיר, מספרת את שהתרחש לדבריה בשעות הבוקר: "בסביבות השעה 11:00 היה כאן אדם שהזדהה כפקח של העירייה הוא פתח את הדלת, תשאל אותי בלי להזדהות בהתחלה, רק שהפצרתי בו להגיד מי הוא הוא ענה את שמו הפרטי, נכנס פנימה ללא רשות וצילם אותי ואת המשרד".

בשיחה עם "כיכר השבת" אומרת רותי: "אני אישה חרדית ולא יעלה על הדעת שגבר ישיג גבול ויכנס לשטח פרטי ללא רשות וללא נוכחות של בעלי. דרשתי ממנו להסתלק החוצה והוא המשיך לצלם. הרגשתי מותקפת ומאוימת ללא הגנה".

בקבוצת פייסבוק פנימית בעיר אלעד, שחזרה רותי את שהתרחש: "אני יושבת במשרד ופתאום אדם פותח את הדלת. שואל אותי מי אני, איך קוראים לי, אהה יש פה פעילות עסקית. רגע מי אתה?? קוראים לי... פקח של העירייה".

"הוא נכנס פנימה, מסתובב לי במשרד מה יש פה? יופי ומתחיל לצלם! מי נתן לך רשות להיכנס? מי אישר לך לצלם אותי ואת המשרד שלי? אני אישה חרדית! שמעת על השגת גבול וחדירה לרשות הפרט?!". תהתה רותי.

לדבריה: "אני עדיין רועדת מהבנאדם האלים הזה".

בשיחה עם "כיכר השבת" מוסיפה רותי כי היא בדרכה להגשת תלונה במשטרה. דקות לאחר פרסום הפוסט, הגיבו מספר נשים המתגוררות בעיר אלעד על התנהלות בלתי תקינה של פקחי העירייה שחודרים לשטחים פרטיים ומתעדים באופן בלתי חוקי.

'כיכר השבת' פנה למשה סעדון, מפקח גבייה בעיריית אלעד שהפנה לדוברות עיריית ,שם סירבו להגיב בשלב זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר