"דין עפיפון כדין טיל"

עם נשק שלוף: שקד ביקרה במנהרת טרור

שרת המשפטים איילת שקד סיירה ביישובי עוטף עזה אשר סובלות משריפת שדות כתוצאה מעפיפוני ובלוני הנפץ וכן ביקרה במנהרת טרור שחדרה את גבול ישראל • תיעוד (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

שרת המשפטים וחברת הקבינט המדיני ביטחוני איילת שקד סיירה היום (שלישי) ביישובי עוטף עזה של המועצות האזוריות אשכול ושדות נגב, אשר סובלות משריפת שדות כתוצאה מעפיפוני ובלוני הנפץ מרצועת עזה. במהלך הסיור השרה שקד שמעה גם סקירה ביטחונית נוכח האיומים מרצועת עזה.

שקד אף נכנסה למנהרת טרור שחדרה את גבול ישראל, בה קיים צומת דרכים שמתפצל למנהרת המשך. בהמשך הסיור שקד סיירה בשדות שרופים כתוצאה מעפיפוני ובלוני תבערה.

אחד התושבים סיפר לשקד על תחושות חוסר הביטחון אותן חווים התושבים. לדבריו, "אפילו משימה יומיומית לילדים, הפכה למשימה בלתי אפשרית. הממשלה חייבת למגר את התופעה". ראשי המועצות דיברו על כך שהממשלה אינה מעודדת הקמת ישובים חדשים והחקלאים הסבירו על האתגרים של החקלאות באזור.

שרת המשפטים איילת שקד אמר כי "עפת"ב (עפיפון תבערה. ק"ר) חמור לא פחות מפצמ"ר. דין עפיפון בעוטף עזה כדין טיל על אשקלון. מדינת ישראל מחויבת להנחית אגרוף של ברזל נגד משגרי עפיפוני התבערה ופעילי הטרור".

"התושבים בעוטף חזקים ונחושים, עובדה היא שמספר התושבים במועצות גדל בצורה משמעותית מאז צוק איתן. החקלאים מעבדים את אדמתם (למרות השריפות) ועלינו כממשלה לעזור להם במה שניתן. חקלאות היא לא רק ענף כלכלי, היא ערך ציוני בסיסי בבניין הארץ", הוסיפה שקד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר