חברה בכנסת ישראל

חנין זועבי מול נכי צה"ל: אתם אשמים • צפו

הח"כית מ'הרשימה המשותפת' הוכיחה את נכי צה"ל שהגיעו היום לכנסת, ופרסה מולם את השקפת עולמה המאשימה בפציעותיהם הקשות בעת שירותם הצבאי... אותם. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריה המקוממים של זועבי (צילומים: קבוצת 'חטיבת נכי צה"ל'. תמונה ראשית: Hadas Parush/Flash90)

ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת) הטיחה היום (שלישי) מול נכי צה"ל שהשתתפו בדיון בכנסת, את דעותיה הפרובוקטיביות.

וועדת החינוך של הכנסת אישרה לקריאה שנייה ושלישית את ''חוק שוברים שתיקה'', הקובע כי ארגוני שמאל קיצוני הפועלים נגד חיילי צה"ל ונגד מטרות החינוך הממלכתי, לא יוכלו להיכנס לתוך שטחי בית הספר ולהיפגש עם תלמידים.

בשלב מסוים, במהלך הדיון, אמרה כאמור זועבי: "החוויה של אותו אדון כאן שאיבד את העין שלו (נכה צה"ל. א.ר.)... מותר לי להגיד שהוא היה בשטח שלא שלו? שהוא סיכן את עצמו והוא קורבן של עצמו? למה לנכה צה"ל מותר לספר מה נעשה לו ולא אומר מה הוא עשה במהלך הפעילות המבצעית? למה אתם יכולים להקשיב לחוויות שלהם ולא לחוויות של חיילים אחרים?".

התפרצות משפחות הנכים נגד זועבי

זועבי הוסיפה: "אם אתם אומרים שהחוק נלחם בשקרים, אז הדרך הכי טובה להילחם בשקרים זה לחשוף אותם לשמש, את מה שרוצים לקבור זה תמיד האמת שמפחדים ממנה. אתם יכולים להיות אטומים ל-500 תינוקות שנרצחו בעזה".

את דבריה קטע ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי), שאמר לה: "מקומך בפרלמנט בסוריה או בעזה". ח"כ אמיר אוחנה (ליכוד) עקץ את זועבי: "איפה היית בלי צה"ל?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר