חודשים לבחירות

יונה יהב נפגש עם בכירי החסידים בחיפה: "הרבי מסערט ויז'ניץ חסר לנו"

ראשי הסיעה המאוחדת ומוסדות ויז'ניץ בחיפה נפגשו הערב עם ראש העיר, יונה יהב, שנזכר בקשריו עם האדמו"ר מסערט ויז'ניץ: "הוא היה בקיא בכל תחומי החיים. הוא חסר לנו" (מקומי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יונה יהב והצמרת החסידית (צילום: באדיבות המצלם)

במסגרת הפגישות של ראש העיר יהב עם ראשי הקהילות החסידיות המתקיימות מידי כמה חודשים במטרה לסייע להתפתחותן של הקהילות בעיר, הגיעו הערב (שלישי) ללשכתו של יהב ראשי הסיעה המאוחדת ומוסדות ויז'ניץ בחיפה - העסקנים יעקב טסלר, יהושע מנדל וקלמן גרוס.

במהלך הישיבה, בה השתתף חבר המועצה אריה בלינטנטל, ועסקה בהתפתחותה של קהילת חסידי ויזניץ בחיפה ובניסיון למצוא פתרון הולם לצרכי הקהילה המתפתחת, העלה יהב בהתרגשות את זכרו של האדמו"ר בעל ה"חכמת אליעזר" מסערט ויז׳ניץ זצ"ל שיום ההילולא שלו חל היום.

יהב העלה זכרונות מהערב לפני 3 שנים, אז קיבל את הבשורה המרה על פטירתו של האדמו"ר זצ"ל. "באותו רגע," סיפר יהב, "סובבתי את ההגה ברכבי והגעתי למשרדי המוסדות. לקחתי על עצמי ועל עירית חיפה את ההפקה של כל מהלך הלוויה עד לכניסה לבני ברק".

יהב סיפר לנוכחים על הקשר המיוחד שלו עם ה"חכמת אליעזר" ועל המעורבות שלו ביעוץ בניהול העיר והעירייה. "האדמו"ר היה דוגמא ל"חכמה יהודית" באופן נדיר. הוא היה בקיא בכל תחומי החיים וחוכמתו שהגיעה מהתורה ועבודת ה' השפיעה על רבים בעיר. החוכמה שלו חסרה לכל העיר חיפה", סיים יהב בגעגוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר