אמירה חריגה

אזולאי: רעידת האדמה בצפון? אולי בגלל ההכרה ברפורמים

חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס קשר בין רעידת האדמה שהורגשה בצפון להכרה המסתמנת ברפורמים: "מישהו רוצה לגעת במקום הקדוש לנו. הרפורמים אינם יהודים; שיבנו להם כותל בארה"ב" (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ ינון אזולאי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אמירה חריגה נשמעה היום (רביעי) מפי נציג ש"ס ח"כ ינון אזולאי בדיון על מתווה הכותל והסדרת הרחבה הדרומית. הח"כ הטרי נאם בכנסת ובחר לשייך את רעידת האדמה שהורגשה הבוקר בישראל לסוגיית מתווה הכותל וההכרה ברפורמים.

בדבריו אמר: "אולי רעידת האדמה שהייתה היום בצפון היא בגלל שמישהו רוצה לגעת במקום הקדוש לנו". אזולאי הוסיף: "הרפורמים אינם יהודים. אני מציע להם: קחו את הכסף שאתם משקיעים פה ובנו לכם כותל בארצות הברית".

היו ח"כים שלא אהבו את דבריו של אזולאי. חה"כ איילת נחמיאס ורבין מ'המחנה הציוני' הגיבה: "עצוב לראות כיצד דווקא מי שכביכול מדקדקים במצוות היהדות, אינם מהססים לפזר שנאה, דווקא בימי בין המיצרים, בהם אנו מציינים את האבל על בית המקדש אשר נחרב בדיוק על התפוררות האחדות בעם. עד שלא תושלם מלאכת החורבן, והפעם בית שלישי, הם כנראה לא יירגעו".

כזכור, הבוקר הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 דרגות באיזור הצפון. המוקד המדוייק של הרעש היה בצפון הכינרת - כ-10 קילומטרים צפונית מזרחית לטבריה. לאחריה הורגשו רעידות משנה בעוצמה נמוכה יותר - כך נמסר מהמכון הגיאופיסי לישראל.

גם תושבים במרכז ובשפלה דיווחו שהרגישו בכך. איש לא נפגע ולא דווח על נזק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר