הפרלמנטר המצטיין

אריה דרעי: "גאה לברך את ידידי מרגי, עלה והצלח"

המכון הישראלי לדמוקרטיה יענקי לח"כ מרגי מש"ס וח"כ שמולי את אות הפרלמנטר המצטיין • דרעי בירך את מרגי: "מוכיח כי ניתן להיאבק ללא פשרות באפליה ובמצוקות" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרגי ודרעי. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אות הפרלמנטר המצטיין של המכון הישראלי לדמוקרטיה יוענק לחברי הכנסת יעקב מרגי (ש"ס) ואיציק שמולי (המחנה הציוני), כך הודיעה היום (חמישי) הוועדה המעניקה את הפרס.

בנימוק על הענקת האות לח"כ מרגי, כתבו חברי הוועדה בראשות השופט (בדימוס) תיאודור אור וחבר השופטים: "ח"כ יעקב מרגי, משמש כיו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט המבצעת עבודת פיקוח צמודה, נחושה ורצופה על הרשות המבצעת במגוון נושאים, ובהם תשלומי הורים לבתי הספר, אפליית תלמידים יוצאי אתיופיה והרפורמה לילדי החינוך המיוחד.

"ח"כ מרגי, מיטיב להשתמש במגוון הכלים העומדים לרשותו בכדי לקדם מגוון נושאים חברתיים חשובים, ובראשם נושאי החינוך".

מרגי הגיב על הזכייה ואמר: "בכל שנות פעילותי הציבורית חקוקה לנגד עיני אמרת חכמנו 'הוו כעבדים המשמשים שלא על מנת לקבל פרס', ולכן אני מרגיש מחוייב לכלל אזרחי מדינת ישראל. כיום לאחר 15 שנות כהונתי בכנסת ובממשלה מסתבר כי אפשר להגיע להכרה ולהערכה גם ללא שימוש בפופוליזם זול ורגעי, אלא בעבודה יסודית ומאומצת עם הסתכלות ואחריות לטווח הארוך.

"שמח כי עבודה זו באה לידי ביטוי והכרה משמעותית בהכרזה זו של המכון הישראלי לדמוקרטיה שאף הוא משמש ככלי פיקוח של החברה בישראל ולא אחת אנו חברי הכנסת פועלים ליד וע"פ מחקריו".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ברך את מרגי על הזכייה: "ש"ס של מצוינות: גאה לברך את חברי ח"כ יעקב מרגי, על זכייתו ב'אות הפרלמנטר המצטיין' מטעם המכון הישראלי לדמוקרטיה על תפקידו כיו"ר ועדת החינוך".

לדבריו: "יעקב מוכיח כי ניתן להיאבק ללא פשרות באפליה ובמצוקות החברתיות ולגרוף הישגים. והכל בחן ובמקצועיות".

"עלה והצלח!", סיים דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר