הזוכה בלוטו: "מניח את הטופס בשקית התפילין"

בפעם השניה בתוך חודשיים: זוכה מאשקלון בפרס הראשון בלוטו. 2 זוכים יתחלקו בפרס הראשון בהגרלת הלוטו ויקבלו כל אחד 11.3 מיליון ש"ח. הזוכה: "אתמוך בתלמידי חכמים" (בארץ, שיווקי)

תפילין. (צילום: שאטרסטוק)

המזל מגיע שוב אל העיר אשקלון. בפעם השניה בתוך חודשיים, זוכה תושב העיר בפרס הראשון בלוטו.

בחודש מאי האחרון זכה תושב העיר בפרס הראשון בלוטו בסכום של 12 מליון ₪, ובהגרלה שהתקיימה ב-10.7 זכה תושב נוסף בפרס הראשון, בסכום של 11.3 מליון ₪.

ביום רביעי (11.7) התייצב בבית מפעל הפיס הזוכה בפרס הראשון בלוטו ב-11.3 מיליון ₪. הזוכה , שכיר מאשקלון, ציין כי התחתן בגיל צעיר ויש לו ילדים ונכדים והתייחס בכאב לטרור העפיפונים באזור:

"במסגרת עבודתי אני מסתובב במרחבי האזור, כואב לי לראות את השדות והחורשות שנשרפו מטרור העפיפונים, זה גורם לי לעצבות רבה, לפחות היום יש לי אור שנותן לי אופק כלכלי בטוח. בכספי הזכייה אקנה דירות לילדי, ואתמוך בתלמידי חכמים". הזוכה מאשקלון שלח טופס דאבל לוטו ב- 64 ₪ .

זוכה נוסף שהגיע באותו יום לקבל את זכייתו בפרס הראשון בלוטו מההגרלה ביום 10.7 הוא תושב פתח תקווה. הזוכה, סיפר: " אני שולח מספרים קבועים כבר יותר משנה, אני מניח את הטופס שאני שולח בשקית התפילין, אלוקים שמע לתפילותיי וזכיתי בפרס של 11.3 מיליון ₪". הזוכה, בן 55 , שכיר, אמר כי יקנה דירות לילדיו ואת שאר הכסף יפקיד בקופת פנסיה".

הזוכה שלח טופס דאבל לוטו בסכום של 58 ₪.

בהגרלה שהתקיימה ב- 10.7.18 סכום הפרס הראשון היה 17 מיליון ₪. שני זוכים היו בדאבל לוטו וזוכה אחד בטופס רגיל בסכום של 5.6 מיליון ₪ שבמפעל הפיס מחכים לבואו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר