לאחר ההפסד

גפני ליצחק רביץ: קשה להיכשל, אבל אתה תתחזק מזה

יו"ר דגל התורה פגש את חבר מועצת העיר ביתר עילית, יצחק רביץ שהודח בפריימריז הפנימיים בעיר ועודד אותו. "רביץ הוא אחד הנציגים הטובים המוכשרים והמסורים של דגל" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בשעות הצהריים (שישי) נועד יו״ר מפלגת דגל התורה ח״כ משה גפני, עם חבר מועצת עיריית ביתר עילית יצחק רביץ וחיזק אותו לאחר הנפסד השבוע בפריימריז הפנימיים בעיר לטובתו של דודי זלץ.

בסיום הפגישה אמר גפני את הדברים הבאים:

"הרב יצחק רביץ הוא אחד הנציגים הטובים המוכשרים והמסורים ביותר של דגל התורה. במהלך כל הקדנציה הזאת כשהייתי צריך איזה שהוא נושא בביתר כמובן שהייתי פונה אליו הוא מ״מ ראש העיר ואין פניה שהוא קיבל שהוא לא טיפל בה.

יש דברים שאפשר להצליח מיד, יש דברים שלוקח זמן. הפעילות שלו היא בלתי ניתנת לתיאור אני סבור גם בהיותו איש צעיר וגם בפעילויות שהוא עושה באופן כל כך ברור וכל כך בולט שעוד נכונו לו עלילות והוא ימשיך במערכת הזאת ויהיה חלק מההנהגה של דגל התורה ואני מאחל לו הצלחה גם בתקופה הקשה הזאת.

אני יודע זה דבר לא נעים ללכת לבחירות מהסוג הזה ובסופו של דבר לא להצליח זה דבר קשה, אבל אנחנו עוברים ימים קשים בכל מקרה. אני היות שיש לי ניסיון רב שנים היה לי הרבה פעמים שנכשלתי בדברים וזה באמת היה מאוד מרגיז ומאוד מעציב ולא טוב אבל אחרי זה מתעוררים וקמים מתוך העניין הזה ומחזק את עצמו.

אני אומר לו גם שהוא צריך לחזק את עצמו ולהמשיך יחד עם כולנו בדרך של פעילות שאנחנו נתברך בו. אני מחזק אותו ועומד לצידו בכל התקופה הקשה הזאת ושיהיה לו בהצלחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר