בלניאדו מטפלים (גם) בחומרים מסוכנים

תרגיל לטיפול בחומרים מסוכנים התקיים היום בלניאדו בשיתוף עם תחנת כיבוי האש נתניה. צפו (בריאות, שיווקי)

תרגיל בטיפול בחומרים מסוכנים בלניאדו. (צילום: יחצ)

חומרים מסוכנים נמצאים במספר מוקדים בבית חולים – מעבדות, מכונים, מחלקות אשפוז ומרפאות. החומרים המסוכנים משמשים להכנת תרופות, לביצוע בדיקות הדורשות חומרים אלו וכן לצורך אחזקת המבנים והמתקנים. טיפול בחומרים מסוכנים במבנה המכיל מטופלים ומאושפזים דורש תשומת לב מירבית, תרגול מדויק ותיאום מלא בין אנשי הצוות הרפואי לבין הצוותים לטיפול בחומרים מסוכנים מטעם כיבוי האש.

תרגיל לטיפול בחומרים מסוכנים התקיים היום (רביעי) במבנה המרכז לרפואת ילדים בלניאדו , מבנה שעל גגו פועלת מעבדה המכילה חומרים מסוכנים.

הכנת התרגיל ארכה מספר שבועות בהם הוכנו נהלים ואותרו תשתיות שונות הדורשות שדרוג. בהכנת התרגיל מטעם לניאדו השתתפו אנשי ונשות צוות רב מקצועי הכולל את מהנדס בית החולים משה קליין, מנהל התפעול זאב דייטש, צוות חומרים מסוכנים בניהול של רומן נאומוב וליאור לנקסנר, מחלקת בטחון בניהולו של עופר ליאן וצוות מטה שעת חירום.

התרגיל דימה דליפת חומר מסוכן במעבדה, דליפה שגרמה לפציעתם של מספר עובדים. שלבי התרגיל השונים כללו: התמגנות מלאה של צוות בית החולים, חבירה לצוות כב"ה, התמגנות צוות כב"ה ופינוי הפצועים באמצעות מנוף.

נדב חן סיכם את התרגיל ואמר כי "בעיר נתניה יש תחנת כיבוי אחת ובית חולים אחד שמטרת שניהם היא הצלת חיים. במצבי לחץ אנו צריכים לפעול בצורה אוטומאטית, להכיר לעומק את הנהלים ודרישות המיגון והבטיחות ולפעול במהירות המירבית כדי להציל חיים. התרגול הזה הוא חלק מרכזי במוכנות שלנו למצבי חירום. אני מודה לצוות תחנת נתניה על שיתוף הפעולה ומאמין כי נמשיך לתרגל תרחישי קיצון נוספים גם בעתיד".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר