לאחר חקירה

שבבניק תקף נער באלעד? "דיווח שקרי"

ביום שישי דווח על נער חסידי שהותקף באלעד ופאותיו נגזזו, לאחר מכן התברר כי הנער גזר לעצמו את פאותיו, וככל הנראה מפחד הוריו הטיל את האחריות על נוער שוליים מקומי (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

שעה קלה לפני שבת, פרסם יחיקם גמליאל, אחראי מחלקת הנוער בעיר אלעד, כי הסיפור של תקיפת הנער החסידי בן ה-13 וגזיזת פאותיו שהופץ ברשתות החברתיות "לא היה ולא נברא".

בקבוצת הוואטסאפ 'מדורת השבט אלעד' כתב גמליאל כי "לכל המבינים והמותקפים והעושים עבודת קודש הותר לפרסום כי המקרה לא היה ולא נברא הילד גזר לעצמו את הפאות על שאר הפרטים יש איסור פרסום".

גמליאל סיים את הודעתו בהבהרה לפיה, "אנו במחלקת נוער נמשיך לתת את הלב והנשמה .שבת שלום .מי שרוצה ובאמת אכפת לו שיצטרף לסיירת הורים".

במקביל התברר כי חקירת המשטרה ובדיקת המקרה לעומק העלתה ממצאים לפיהם התלונה שקרית שכן המקרה הומצא על ידי הנער לאחר שככל הנראה גזז בטעות את פאותיו.

במחלקת הנוער אומרים כי הטיפול בנושרים בעיר הנו ידוע כמקצועי ועל כן מלכתחילה מוזרה הייתה הטענה על תקיפת הנער החסידי, זאת לאור העובדה כי במחלקה נמצאים בקשר מתמיד מול כל הנוער הנמצא בסיכון.

"באלעד משקיעים בנערים הללו ומיד כששמענו על המקרה ערכנו בירור כשהמסקנה הייתה כי גם אם האירוע התרחש הרי שלא נעשה ע״י תושבים מקומיים. לאחר בדיקה מעמיקה התברר, כי המקרה כלל לא התרחש וחזרנו לשגרה של העבודה הרגילה", אומרים במחלקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר