ההדמיה שהטרילה

הסגן החרדי ניצל מהקנס: לא מצאו את ביתו

כחלק ממאבק יצרי ברמלה, הלשין מתחרהו של נציג 'יחד' לפקחים כי יש לקנוס אותו בגין תליית שלטי בחירות טרם הזמן המותר. חלף זמן עד שהתברר כי התיעוד ה"מפליל" הינו הדמייה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
תמונת השלטים שהקפיצה את המלשין (באדיבות המצלם)

המאבקים הפוליטיים לרשימות המקומיות נמצאים רק בראשיתם, אך נדמה כי הלהט של היריבים לפגוע זה בזה כבר גבוה מאוד. כמה גבוה? תשאלו את סגן ראש עיריית רמלה מטעם סיעת הבוכרים בעיר.

רונן מושייב, הסגן, העלה לדף הפייסבוק שלו פוסט ובו קרא לתושבים להצטרף לקמפיין שילוט מרפסות, בו הציב יעד של 100 מרפסות עם שלטי בחירות של מפלגת 'יחד' (דור חדש), בראשותה הוא ירוץ בעוד כשלושה חודשים.

לפוסט צירף סגן ראש העיר תמונה של בנין ברמלה, בו תלו הדיירים על מרפסות בתיהם שלטי בחירות של מפלגתו, אף שחוק העזר העירוני ברמלה אוסר על תליית שלטי בחירות לפני הראשון באוגוסט - בעוד כשבוע וחצי.

בשל כך הוגשה תלונה בענין מטעם גורם מתחרה למחלקת האכיפה, ופקחים מטעמה החלו לסייר בעיר בניסיון לאתר את הבניין בו תלו הדיירים את השלטים של מושייב. לאחר שהעלו חרס, פנה גורם בכיר בעיריה למושייב ועדכן אותו על התלונה ועל ניסיונות הפקחים שלא צלחו.

אך ל"כיכר השבת" נודע, כי מושייב הפציר בבכיר לדרבן את הפקחים ולהמשיך לחפש, ורק שעות לאחר מכן חשף בפניהם כי תמונת הבניין שצורפה לפוסט אינה אלא הדמיה...

רונן מושייב (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר