הציוץ וההכחשה

הרבי מסלונים נגד מועמדות יוסי דייטש? "בירך על המהלך"

ציוץ של העיתונאי עמית סגל כי האדמו"ר מסלונים לא התיר ליוסי דייטש להתמודד לראשות העיר י-ם עורר סערה • בסלונים הכחישו, ובסביבת דייטש אומרים: "נציגי סלונים יצביעו במזכירות בעד" (בארץ)

דייטש אצל הרבי מסלונים, אמש (באדיבות המצלם)

המרוץ לראשות העיר ירושלים נכנס לסחרור: העיתונאי עמית סגל פרסם אמש (שני) בטוויטר כי יוסי דייטש לא קיבל אור ירוק להתמודדות על ראשות העיר ירושלים מרבו האדמו"ר מסלונים, אך בתוך דקות הדברים הוכחשו על ידי כלל הגורמים.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב סגל: "נייעס רותח: האדמו"ר מסלונים הדהים הערב את איש החסידות יוסי דייטש כשאמר לו שאין לו שום היתר להתמודד על ראשות העיר בגלל האחריות המוניציפלית על חילולי שבת".

כעעבור דקות צייץ סגל: "הסיכום: הולכים לשאר האדמו"רים (כרגע בבעלז), ואז חוזרים לסלונים. משער שגפני ודרעי שמחים. יעדיפו לתמוך בגל אוחובסקי מבדייטש, וזה מקל על הלחץ עליהם, לפחות בשבוע הקרוב".

דייטש, ליצמן ופרוש אצל האדמו"ר מגור, אמש
דייטש, ליצמן ופרוש אצל האדמו"ר מבויאן, אמש

אלא שתוך דקות צצו הכחשות מכל עבר ל"התנגדות" של האדמו"ר מסלונים. תחילה היו אלה גורמים בסביבת דייטש שמסרו כי "התוצאה מחר במזכירות אגודת ישראל תדבר בעד עצמה. חברי המזכירות יקבלו דיווח מלא על דברי כל חברי מועצת גדולי התורה".

מלבד זאת, ל"כיכר השבת" נודע כי כל האנשים שהיו בחדר במהלך הפגישה של דייטש, ליצמן ופרוש אצל האדמו"ר מסלונים, הכחישו כי ניתנה הוראה לדייטש לא לרוץ בשל ההתמודדות עם חילולי השבת.

דייטש, ליצמן ופרוש אצל האדמו"ר מסלונים, אמש
דייטש, ליצמן, פרוש ואייכלר אצל האדמו"ר מבעלזא, אמש

גורם נוסף בסביבת דייטש אמר ל"כיכר השבת" כי "במסגרת השיחה דיבר האדמו"ר מסלונים על האחריות הכללית והמשמעויות של ראש עיר חרדי, בדיוק כמו בהכרעות מהסוג הזה".

לדבריו, "האדמו"ר מסלונים בירך את יוסי דייטש על המהלך, ונציגי סלונים יצביעו מחר במזכירות אגודת ישראל בעד יוסי דייטש".

דייטש אצל האדמו"ר מבויאן, אמש
דייטש, ליצמן, פרוש ואייכלר אצל האדמו"ר מבעלזא, אמש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר