הבן שיחזר

השריפה בבית ישראל: הטבחית של מיר חולצה מחלון הבית

קשישה העובדת כטבחית בישיבת "מיר", ובחור הלומד בישיבה, נפצעו באורח קשה בשריפה שפרצה בדירה בשכונת בית ישראל בי-ם. בנה של הקשישה שיחזר את הרגעים הקשים. צפו (חדשות, חרדים)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

השריפה שפרצה הלילה (רביעי) בשכונת בית ישראל בירושלים כמעט הסתיימה באסון כבד: בנה של הקשישה שנלכדה בדירה הבוערת, שמשמשת כטבחית בישיבת מיר סיפר ל'כיכר השבת' על אירועי הלילה.

"קמתי כדרכי לתפילת נץ, שתיתי קפה ופתאום צלצל אליי אחד השכנים בצעקות שהבית של אמא שלי בוער. אני מתגורר בשכונת רוממה ועשיתי את דרכי במהירות לדירה. ישר הגעתי למקום, משכונת רוממה בה אני מתגורר ועד אז אמא שלי כבר חולצה דרך החלון כי לא הצליחו לפרוץ את הדלת", סיפר בנה של הקשישה.

לדבריו, דייר אחר שגר סיפר לו שהצליח לתקשר עם האם דרך החלון, "היא הייתה נשמעת נורא רגועה ככל הנראה בשל הטשטוש שנגרם לה מהעשן. הבחור השני שנפצע היה בחדר הפנימי יותר ולכן מצבו היה קשה יותר, הוא התמוטט ולא הצליח לצאת".

הפצוע השני, הוא בחור ישיבה אנגלי הלומד במיר ומסייע לקשישה.

הכבאים שהגיעו למקום והשתלטו על הלהבות תחת פיקודו של מפקד תחנת רוממה רוני סונינו שסיפר ל'כיכר השבת' כי הם מצאו לאחר מכן על הקיר הסמוך לחלון את טביעות היד של הקשישה שניסתה בשארית כוחותיה לצאת מהחלון.

כזכור, שני בני אדם נלכדו בין להבות האש בשריפה שפרצה בבניין ברחוב יוסף מזרחי בשכונת בית ישראל בירושלים.

חמישה צוותי כיבוי והצלה פעלו בשריפה, חדרו לדירה הבוערת וחילצו את הגבר והאישה שהיו לכודים בין הלהבות. השניים חולצו במצב קשה קיבלו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופונו לבית החולים.

במקביל, לוחמי האש חילצו לכודים נוספים מהדירות בבניין שהיה אפוף עשן וכעבור שעה קלה הצליחו להשתלט על השריפה ומנעו את התפשטות האש לכלל הבניין.

שמות הפצועים לתפילה:

חנה סאמן בת שרה

יעקב דוד בן אלישבע

סייע בהכנת הכתבה: חיים גולדברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר