התושבים מתלוננים

בית שמש: המשפחות מבלות עד שעות הלילה הקטנות

תושבים בשכונת רמת בית שמש ג' החרדית מתלוננים כי בפארק מתחת לביתם, מבלות משפחות ומשחקות עם ילדיהן עד השעות הקטנות של הלילה והזעיקו את המשטרה (בארץ)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
בית שמש, לאחר חצות לילה (צילום: עיתון בעניינים רמב"ש ג')

בבית שמש מתלוננים: עשרות משפחות מבלות עם ילדיהן עד השעות הקטנות של הלילה בפארקים בתוך שכונות מגורים וגורמות לרעש רב לשכנים.

בין הזמנים הוא תקופה שבו מנסה כל הורה להיות יצירתי ולהעסיק את ילדיו במשך תקופת החופש. אך לפעמים ניסיונות אלו גולשים למחוזות קצת פחות נעימים.

תושבים בשכונת רמת בית שמש ג' החרדית מתלוננים כי בפארק מתחת לביתם, מבלות משפחות ומשחקות עם ילדיהן עד השעות הקטנות של הלילה.

בתיעוד שפרסם אמש (מוצאי שבת) אחד התושבים בעיר נראות משפחות המשחקות עם ילדיהן בפארק מתחת לביתו בשעה 01:30 בלילה

. בשלב מסוים אף הוזמנה משטרה למקום כדי להשיב את השקט, כשזו הגיעה נאלצה להתעמת קלות עם אחד ההורים משלא רצה להזדהות ולבסוף אף נעצר.

אחד מתושבי השכונה מספר ל"כיכר השבת" כי "מתחת לבית שלי בשעה מאוחרת בלילה, בשעה 01:30 נדהמתי לגלות עשרות משפחות שמבלות בפארק עם ילדיהן. מדובר במשפחות שאינן בכלל תושבי השכונה אלא מגיעות משכונות אחרות"

"המשטרה שהגיעה למקום היתה צריכה להסביר להן למה הן צריכות להיות בשקט בשעה כזו (01:30) כנראה שהן חשבו שזה חופש, אז אפשר להרעיש עד מאוחר".

"הפארק הזה היה ידוע בעבר כמקום של רעש בגלל נערי שוליים" מוסיף התושב. "אבל אז דאגו אנשים להעסיק את הנערים ולקחת אותם למקום אחר כדי שלא יפריעו לתושבים לישון. מוזר שעכשיו אלו משפחות שלימות שלא מתחשבות בתושבים המנסים לישון. חבל שזה היה צריך להיגמר בלהזמין משטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר