פרסום ראשון

הקרב על אלעד: הגר"י סילמן נפגש עם יוסי שטרית

לאחר דבריו של ח"כ משה גפני כי יש לדרוש את קיום ההסכם מול 'שלומי אמונים' באלעד, נועד יוסי שטרית עם הגר"י סילמן ומועמדותו נשקלת בחיוב - לצד בדיקת שמות נוספים (חדשות)

הדיין הגר"י סילמן (צילום: בעריש פילמר)

הקרב על העיר אלעד עולה שלב • פרסום ראשון: לאחר ישיבות רבות ומשא ומתן ממושך בין הצדדים, שנערך באמצעות הדיין האב"ד הגאון רבי יהודה סילמן, ב'דגל התורה' מעלים הילוך ושוקלים לראשונה ברצינות להריץ את יוסי שטרית, חבר מועצת עיריית ביתר עילית, לראשות העיר, כך נודע ל"כיכר השבת".

במשך שלושת החודשים האחרונים נערכו פגישות אינטנסיביות בין הצדדים - בניסיון להגיע להבנות על מועמד מוסכם לראשות העיר אלעד, כאשר בחלק מהזמן אף היה ב'דגל התורה' מי שהשלים עם תמיכה בישראל פרוש לראשות העיר בתמורה לנדוניה גבוהה מצדו של פרוש.

אלא, שבימים האחרונים עלה המשא ומתן בין הצדדים על שרטון.

ברקע, עומדים בין היתר דבריו של יו"ר המפלגה ח"כ משה גפני בישיבת הנהלת 'דגל התורה' שהתקיימה בשבוע שעבר בה הודיע כי יש לדרוש את קיום ההסכם מול שלומי אמונים באלעד.

כזכור, בעבר פסל הגר"י סילמן אפשרות להריץ מועמד מול פרוש, לאחר שלא נמצא שם חזק מספיק שיתמודד מטעם דגל וש"ס, במשותף. כעת, פועלים במפלגה לקדם הרצת מועמד, כשהשם המדובר הוא יוסי שטרית.

ל'כיכר השבת' נודע כי אתמול (שני) בשעות הערב הגיע שטרית למעון הנופש של הגר"י סילמן בשכונת רמת שלמה בירושלים. במשך שעה ישבו השניים וליבנו את הנושא כאשר היה נראה כי מועמדותו נשקלת ברצינות רבה.

הסיבה שמועמדות שטרית נשקלת ברצינות הינה בשל כך שמחד הינו חבר מועצה מטעם 'דגל התורה' בביתר עילית ומאידך הוא מייצג את ציבור בני התורה הספרדים.

מנגד, ל"כיכר השבת" נודע כי מקורבי פרוש לא טומנים ידם בצלחת ובכוונתם לנסות להמשיך ולקיים את המו"מ בימים הקרובים ואף לקיים פגישה בנושא עם הגר"י סילמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר