אסונות בין הזמנים

נפטר הנער אחיה ערקי בן ה-14 שטבע בירדן

מבית החולים זיו אליו פונה הנער כשהוא במצב אנוש, נמסר כי למרות מאמצי הרופאים הוא נפטר. מחקירת ראשונית עולה כי הנער נפגע בראשו בקפיצה אל המים ולכן טבע (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מבצעי מד"א)

טרגדיה בצפון - קפץ ממקפצה מאולתרת וטבע: מהמרכז הרפואי זיו בצפת נמסר כי למרות מאמצי צוות הרופאים והאחיות, בטיפול נמרץ ילדים, להציל את חייו של הנער אחיה ערקי מהמושב בני ראם, בן ה-14, שהובא בצהריים במסוק במצב קריטי, מונשם ומורדם - נפטר הנער

מחקירה ראשונית של חוקרי משטרת ישראל עולה, כי הנער שהיה בטיול יחד עם קבוצה של נערים בני גילו, קפץ לנהר הירדן ממקפצה מאולתרת פגע בראש של חבר שהיה בנהר, ככל הנראה צלל למים וטבע עד אשר אזרחים שהיו במקום משו אותו מהמים.

יאיר נחום, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי באזרחים שמבצעים פעולות החייאה תוך כדי הדרכה טלפונית ממוקד 1221 של איחוד הצלה. בסיוע פראמדיק וחובשים נוספים של איחוד הצלה המשכנו בביצוע פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה. הנער סובל מחבלות ופציעות בראשו ותסמיני טביעה".

משה פטר, חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א סיפר: "כשהגעתי עם האופנוע לגדת הנחל ראיתי נער כבן 14 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשאזרחים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א.

"התחלתי מיד להעניק לו טיפול רפואי מתקדם כשמקביל סיפרו לי שהוא קפץ למים ואיבד את ההכרה לאחר שנחבל בראשו. יחד עם צוותים נוספים שהגיעו למקום ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וכאשר חזר הדופק העברנו אותו לשטח פתוח סמוך במרחק של מספר מאות מטרים שם נחת מסוק מד"א שפינה את הנער במצב קשה מאוד ולא יציב לבי"ח תוך כדי המשך טיפול רפואי".

הלוויתו תצא הלילה בשעה 2:00 ממושב בני ראם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר