קריאה מפתיעה

רב בית הכנסת של ה'פלג': אין להשתתף בהפגנות נגד גפני

הרב פנחס שוב קרא למתפללי בית הכנסת של 'הפלג הירושלמי' בבני ברק 'אשי ישראל': "אל תפגינו מול הבית של גפני". הסיבה: החשש שההפגנות ייפגעו בסופו של דבר בבניית בית הכנסת (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בבית הכנסת 'אישי ישראל' של הפלג הירושלמי בבני ברק, מתנערים מההפגנות מול ביתו של יו״ר דגל התורה ח״כ משה גפני, כמו גם מהצעקות נגדו ובני משפחתו במהלך לילות השבת ושפורסמו בהרחבה ב'כיכר השבת' וקוראים לציבור המתפללים שלא ליטול בהם חלק.

בקו הפנימי של בית הכנסת נאמר, כי בהוראת הרב הגאון רבי פנחס שוב: "היות וכידוע לכולנו ההפגנות לא התארגנו על ידי קהילתנו הרי שעל הציבור לא להשתתף בהם".

בקו תולים זאת גם בחשש מפני הפגיעה בהמשך פיתוח ובניית בית הכנסת ומבהירים, כי ״היות והמלחמה כנגד קיום ייסוד בית המדרש בעיצומה הרי שאין לתת חרב ביד שונאינו״.

כזכור, במהלך החודשיים האחרונים הפגינו כמה פעמים פעילי הפלג הירושלמי מול ביתו של ח״כ גפני הממוקם ממול בית הכנסת במחאה על מעורבותו בחוק הגיוס.

בהפגנות מחו הפעילים בחריפות כנגד הח״כ החרדי הנותן יד לטענתם לגיוס תלמידי ישיבות לצה״ל ואף כינו אותו "בוגד" ו"רוצח". בעקבות כך התקינו משמר הכנסת מצלמות אבטחה סביב ביתו ותוגברו הסיורים המשטרתיים על מנת להגן על חייו.

בהמשך לאותן הפגנות, כתב מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי מכתב חיזוק מיוחד בכתב ידו לגפני ולנציגי דגל התורה אליו צירף את חתימתו גם ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר