התפטר במפתיע

מפקד בסיס הקריה בתל אביב חשוד בשחיתות

אלוף משנה יגאל בן עמי, מפקד בסיס הקריה בתל אביב, חשוד בקבלת טובות הנאה. הבוקר, פרש בן עמי במפתיע מתפקידו • פרקליטיו: "שירת בצה"ל 30 שנה ללא דופי, מכחיש את החשדות" (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אלוף משנה יגאל בן עמי (צילום: דובר צה"ל)

מפקד בסיס הקריה בתל אביב אלוף משנה יגאל בן עמי חשוד בפרשת שחיתות חמורה ובקבלת טובות הנאה, מה שהביא אותו לפרוש מתפקידו.

הבוקר (חמישי) דווח בחברת "החדשות" כי מפקד בסיס בקריה פרש במפתיע מתפקידו. כעבור שעות ספורות פרסם דובר צה"ל כי "בימים האחרונים נחקר במצ"ח קצין בדרגת אלוף-משנה בחשד למעשים שפוגעים בטוהר המידות ונוגדים את פקודות הצבא".

בן עמי חשוד בעבירות חריגה מסמכות, שימוש ברכוש הצבא למטרות אחרות, התנהגות שאינה הולמת, ועבירות נוספות מתחום טוהר המידות שאסורות עדיין בפרסום.

את החקירה מנהלת המשטרה הצבאית וממצאיה נתונים תחת צו איסור פרסום. עם השלמת החקירה, יבחנו ממצאיה תחת הפרקליטות הצבאית. דובר צה"ל מסר עוד כי "הקצין יצא לחופשה וביקש להקדים את פרישתו מצה"ל לזמן הקרוב. בקשתו התקבלה".

אל"ם רן כהן, הסנגור הצבאי הראשי, ואל"ם (מיל') אבי עמירם, המייצגים את הקצין, מסרו בתגובה: "אל"ם יגאל בן עמי הוא קצין עתיר זכויות ומפקד ותיק ומוערך שמשרת בצה"ל ללא דופי למעלה מ-30 שנה ביחידות שדה ובחזית העשייה. הקצין נדהם מהחשדות נגדו והוא מכחיש אותם נחרצות. הקצין משתף פעולה באופן מלא בחקירה, משיב לכל השאלות ומציג בפירוט את תשובותיו וכן ראיות מצידו שסותרות את החשדות. אנו משוכנעים שהחשדות יתבדו וקוראים להשלמה מהירה של החקירה.

"הקצין ביקש לצאת לחופשה על מנת לאפשר את סיום החקירה במהירות בלא כל הפרעה. מפקדיו נעתרו לבקשה והוא מודה להם על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר