טרגדיה בירושלים

נפטר הפעוט החרדי שאיבד הכרה במיטתו

רופאי בית החולים הדסה הר הצופים נאלצו לקבוע את מותו של התינוק בן ה-3 חודשים שפונה בשעות הערב מבית משפחתו החרדית כשהוא ללא הכרה: "הוא לא התעורר משנתו" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בשעת לילה מאוחרת (שלישי), ולאחר שעות רבות של טיפול בבית החולים, נקבע מותו של הפעוט שנמצא אתמול במיטתו ללא הכרה, בביתו שברחוב יעקובזון בירושלים.

כזכור, אחר הצהרים נמצא הפעוט בביתו בשכונת גבעת משה, במיטתו, כשהוא ללא הכרה. מתנדבי ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו החייאה ממושכת, בניסיון להציל את חייו.

ישראל ליצמן, חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, התחיל בביצוע פעולות החייאה על הפעוט - שלדברי בני משפחתו לא התעורר משנתו. אהרון סנדרס, חובש באיחוד הצלה שהשתתף בפעולות החייאה, מסר כי הפעוט פונה לאחר מכן בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך פעולות החייאה, במצב אנוש, לבית החולים הדסה הר הצופים.

יצוין, כי אל הבית הגיעו גם צוותי חוס"ן - היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה - כדי לסייע לבני המשפחה עקב אופי האירוע הקשה והפתאומי.

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר ל'כיכר השבת': "אל חדר המיון בהדסה הר הצופים פונה בשעות הערב תינוק בן 3 חודשים אשר נמצא בביתו ללא הכרה, תוך כדי פעולות החייאה של צוותי הפינוי. פעולות ההחייאה נמשכו בבית החולים, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר