קרב מלוכלך

פשקווילים נגד יצחק רביץ: "טלז סטון - זה לא ג'וב"

רחובות היישוב טלז סטון הוצפו הלילה באלפי פשקווילים ומדועות רחוב נגד הכוונה להציב את יצחק רביץ כמועמד 'דגל' • "טלז סטון לא תשמש כלי לג'וב לסידור עבודה", נכתב (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

קרב הבחירות ביישוב החרדי טלז סטון מידרדר: במהלך הלילה (רביעי) התמלאו רחובות היישוב באלפי פשקווילים ומודעות רחוב נגד הכוונה להעמיד את סגן ראש עיריית ביתר עילית, יצחק רביץ, לראשות המועצה מטעם "דגל התורה".

במודעות הרחוב נכתב: "ראשי 'דגל התורה' הנכבדים - התעוררו. אנו תושבי טלז סטון הפעילים ונמנים על מצביעי 'דגל התורה', אולי הגיע הזמן שנפסיק לתת לקבוצת עסקנים מצומצמת מתוך הציבור לשלוט בנו ולנהל דרכנו את עיסוקיהם".

"שמועה שמענו על רצון לסדר עבודה, ולהעניק פיצוי לרב יצחק רביץ על הפסדו את הבחירות בעיר ביתר ולהעמידו בראשות מועצת טלז סטון, נכתב בפשקווילים, "מכאן יועבר המסר למקבלי ההחלטות: 'טלז סטון לא תשמש כלי לג'וב לסידור עבודה, לא נקבל הצנחות מבחוץ'".

עוד נכתב: "לא די לכם בניסיון לסגור דילים מעל ראשם של התושבים, כאילו אינם קיימים, האם תרהיבו עוז להצניח מועמד מבחוץ כחלק מדיל פוליטי רחב היקף שאחריתו מי ישרונו?".

במכתב שנחתם על ידי אנשים המשייכים עצמם ל'דגל התורה' איימו החותמים: "אנו תושבי המקום מודיעים בזאת: כי כל מהלך פוליטי שייעשה מעל ראשם של התושבים יזכה לתגובת מחץ נגדית. היפרדות מתנועת 'דגל התורה' תהיה כואבת אך במידת הצורך - הכרחית".

כפי שנחשף אתמול ב"כיכר השבת", בשעות הצהריים אמש ראש מועצת טלז סטון אברהם רוזנטל נפגש עם יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני. הפגישה נערכה על רקע כוונת המפלגה, בתיאום עם רב היישוב הגאון רבי אריה שולמן, להביא מועמד מבחוץ לראשות המועצה, כאשר השם המדובר בשלב זה הוא שמו של סגן ראש עיריית ביתר, יצחק רביץ, שהפסיד בפריימריז הפנימיים בתנועה, ומאחוריו ניסיון מוניציפאלי עשיר.

בשיחה עם "כיכר השבת", לאחר הפגישה עם ח"כ גפני, אמר רוזנטל כי "הייתה פגישה טובה". לדברי רוזנטל: "גפני אמר לי 'אנחנו מאחוריך – אם אתה מתמודד לראשות המועצה נתמוך בך'".

גורם ב'דגל התורה' העריך אמש בשיחה עם "כיכר השבת" כי למרות האהדה אותה מקבל רוזנטל מבכירי התנועה, הרי שבסופו של דבר אם תהיה הוראה מגדולי ישראל ורבני התנועה, הרי שרוזנטל יפרוש מתפקידו בכבוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר