התבטאות מפתיעה

הרב אלבז חשף: רצו לחטוף את אבוטבול, נלחמתי שיישאר

במהלך עצרת בבית שמש, התייחס ראש מוסדות "אור החיים" וחבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי ראובן אלבז, למועמדות משה אבוטבול וחשף כי ניסו לקחת אותו בית שמש (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ר אלבז ואבוטבול (צילום: באדיבות המצלם)

במהלך עצרת התעוררות שנערכה השבוע בבית שמש, התייחס ראש מוסדות "אור החיים" וחבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי ראובן אלבז, למערכת הבחירות בעיר בית שמש וחשף טפח מאחורי הקלעים.

"אני מכיר את בית שמש כבר קרוב ל-50 שנה, בימים שבקושי הייתה כאן עיר", סיפר הרב אלבז, "ותראו איזו מהפכה הביא ראש העיר ידידי רבי משה אבוטבול לעיר, שכונות על גבי שכונות, הוא דואג לכל התושבים, וכל פעם שאני מגיע לעיר אני נחשף לעוד פינות חן, ככרות יפים, רחובות חדשים, גינות ופארקים, העיר הזאת השתנתה בזכותו".

"הוא לא דואג רק לבתי הכנסת ולישיבות", המשיך ושיבח הגר"ר אלבז את ראש העיר, "הוא דואג לכל הדברים של העיר, לא להאמין איך נראית בית שמש כיום לעומת איך שהייתה נראית בעבר, זו פריחה שדומה שאין עיר שיכולה להידמות לכך, ועדיין הוא לא עוצר, יש עוד אלפי דירות שנבנות והולכות".

חבר המועצת הוסיף וחשף כי "תדעו שרוצים 'לחטוף' אותו מבית שמש, דברו עליו גדולות, ואילולא שהייתי נלחם היו לוקחים אותו למקום אחר, כי ב"ה תראו את הפעולות שהוא עושה למען התורה בבית שמש, מה שהוא עושה למען בניין העיר בית שמש, ודווקא בגלל זה אני אומר לכם התורה תתמוך בעדו ויעלה מעלה מעלה ויצליח גם בבחירות הבאות".

כזכור, בימים אלו מנהל אבוטבול משא ומתן מול 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' כדי להשיג את תמיכתם בו לראשות העיר, כאשר לפי המסתמן, התמיכה בו תגיע לאחר שהצדדים יגיעו להבנות על העיר אלעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר