ההסכם באלעד

זעם בש"ס: השאירו אותנו בלי כלום, הפסדנו

ההסכם המתגבש בין 'דגל' ל'שלומי אמונים' על הערים אלעד ובית שמש, מעורר זעם בקרב בכירים בש"ס הטוענים כי ש"ס יוצאת מופסדת גם בבחירות הקרובות וגם בעוד 5 שנים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי עם ישראל פרוש (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

שעות לאחר הפרסום ב"כיכר השבת" על ההסכם המתגבש בין 'דגל התורה' ל'שלומי אמונים' בקרב על אלעד ובית שמש, בכירים בש"ס זועמים, בשיחות סגורות, על התנהלות עסקני המפלגה באלעד וטוענים כי ש"ס יוצאת חבולה ומופסדת מהמהלך.

"הפסדנו את אלעד לעשר שנים", טוען בכיר במפלגה. לדבריו: "לא סוד שהשם של יוסי שטרית ירד מסדר היום, כעת מדברים על יצחק פינדרוס. הרי על שטרית עצמו יש מחלוקת אם מדובר בהישג, אחרי הכל הוא נציג 'דגל', אבל כעת מדובר באיש 'דגל' ליטאי, פינדרוס, איך זה קשור לש"ס? יתרה מזו, לא רק בקדנציה הנוכחית, גם בקדנציה הבאה העיר תחזור ל'שלומי אמונים' - לפי ההסכם. וזו עיר ספרדית, פשוט מכירת חיסול".

בכיר נוסף הוסיף כי "אם חשבנו שנאבד רק את אלעד, כעת אנחנו מבינים שגם בית שמש בקדנציה הבאה עוברת לאשכנזים, וכל זה במשא ומתן שנוהל בשיתוף אנשינו בש"ס? איך נעמיד פנים מול הבוחרים? מכרנו את הערים החרדיות ליהדות התורה".

לדבריו: "אף אחד כאן לא ניהל קמפיין 'רק לא פרוש', שרוליק היה בסדר עם הספרדים בעיר. היה עניין, מוצדק, שיהיה ראש עיר ספרדי בעיר ספרדית. אז אם נותנים את העיר לליטאים שיביאו את פינדרוס, למה נכנסו לקלחת הזו ולא השארנו את פרוש?".

גם חברי כנסת במפלגה חשים תסכול מההתנהלות של בכירים בלשכת דרעי שניהלו את המשא ומתן, אך מעדיפים לשמור על שקט, בכדי שלא לגרום למתיחות, ערב בחירות גורליות למפלגה.

"אותם אנשים מביאים כעת להפסד ידוע מראש, כמה חבל", סיכם בכיר במפלגה והוסיף: "הרי דרעי התחייב שוב ושוב שהוא יריץ מועמד ספרדי באלעד, נראה מה יהיה עכשיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר