תיעוד מ'בית מאיר'

כך פרצו לשיעור ולעגו לראש הישיבה; 'איפה כבוד התורה?'

פורצים דרך החלונות, נכנסים אל בית המדרש ומפריעים בלעג לשיעורו של ראש הישיבה הרב זלזניק - כך נראה המאבק הפנימי שמאיים על ישיבת בית מאיר בבני ברק • צפו בתיעוד המקומם (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המהומה בבית מאיר, היום (צילום: באדיבות המצלם)

המלחמה שמאיימת על הישיבה: המהומה שהתרחשה היום (רביעי) בישיבת בית מאיר, בבני ברק, תועדה בידי אחד הנוכחים.

כפי שכזכור דווח מוקדם יותר, במהלך הבוקר הגיעו מספר תלמידים מהישיבה הגדולה להיכל הישיבה החדשה בראשות הרב איסר זלזניק, שכזכור פוטר ופתח ישיבה חדשה, ובמקום פרצה מהומה רבתי.

בתיעוד, שהגיע לידי 'כיכר השבת', נראים תלמידי הישיבה הגדולה כשהם פורצים לשיעורו של הרב זלזניק, שלישיבתו בחרו להצטרף בני שיעור ב' וג', ולועגים לו בפרצופים ותנועות ידיים.

אחד מהורי תלמידי הרב זלזניק אומר ל'כיכר השבת' בזעזוע: "אני מציע לציבור לראות איך אנשים מזיקים לעצמם בידיים; הנהלת בית מאיר פיטרה את ראש הישיבה הרב איסר זלזניק, כדי להשתלט על מבנה ישיבה (על ידי הבטחה למנות את בעליה כראש ישיבה). אנחנו שרצינו את הרב זלזניק, ועל מנת כן נרשמנו, שמענו על כך - וברחנו מהישנה".

"עכשיו, מה חושבים לעצמם אלו ששלחו עשרות בחורים ביריונים שיחסמו את הכניסה לישיבתו של הרב זלזניק, שניבהל ונחזור לישיבה בלי ראש ישיבה? מה שיקרה, זה שהורים ששלחו את ילדיהם לבית מאיר הגדולה יבינו מה עושים שם הבחורים במקום לשבת וללמוד, וגם שם יווצר גל עזיבה".

הורה אחר מוסיף בכאב: "ישיבת בית מאיר הפסידה את הישיבה הקטנה, וכעת תפסיד גם את הגדולה. איזה פרצוף יש לישיבה עם התנהגות כזו של בחוריה? איפה כבוד התורה?".

כזכור, בין הרב זלזניק ראש ישיבת בית מאיר לצעירים מזה כ-15 שנה, לבין הנהלת ישיבת בית מאיר, התגלעו לאחרונה חילוקי דעות, בין היתר בשל מינוי צוות צעיר חדש לישיבה, שלא היה לרוחו ודעתו, וכן בשל מינויו של הרב מיכאל לסמן כראש ישיבה נוסף, בכדי לקבל את שטח הישיבה שעד כה הושכרה לישיבת דרכי דוד.

כך פוטר הרב זלזניק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר