"צעד היסטורי"

הושג תקציב להשלמת השיפוץ בציר העלייה לרשב"י

בפעילות יו"ר ש"ס השר דרעי הושג תקציב להשלמת מיזם ציר העלייה הצפוני שיהווה פתרון, ויצור הקלה לעולים לרגל, לציון הרשב"י. ח"כ סיידה: "מדובר בצעד היסטורי" (חדשות, בארץ)

(באדיבות המצלם)

בפעילותו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הושג תקציב - בשיתוף האוצר, קק"ל, המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים והמשרד לשירותי הדת - להשלמת מיזם ציר העלייה הצפוני שיהווה פיתרון, ויצור הקלה לעולים לרגל, לציון הרשב"י.

ח"כ דני סיידה, שמלווה את כל נושאי המקומות הקדושים וממקימי המיזם של ציר העלייה הראשי, אמר בהתרגשות: "אני מברך על השגת התקציב לטובת המיזם שמעלה את החשיבות כיצד להתייחס לכל מה שקשור לפיתוח ובינוי האתרים הקדושים".

עוד הוסיף ח"כ סיידה: "מתוקף תפקידי וכתושב האיזור אנו יודעים, שבין המקומות המתויירים ביותר באתרים הקדושים - הינו ציונו של הרשב"י הקדוש. המשמעות של מיזם זה הוא המשכו של פרוייקט קודם שמסתיים בימים אלו, מדובר בצעד היסטורי שהוביל שר הפנים הפריפריה הנגב והגליל אריה דרעי, בשיתוף משרדי הממשלה השונים. הן מבחינת הנגשה שהציר יהווה והן מבחינת ההקלה המשמעותית בכל הליקויים כגון: תשתיות, חשמל, ביוב, תאורה, הצללה, אבנים משתלבות".

לדבירו, "השינויים הם מהיסוד ואת זה ירגישו העולים באופן שלא הכירו עד היום בפרט בקשיים והביקורות הרבות שאנו נקלעים בתקופת ההילולא. היה לי את הזכות ללוות כפרוייקטור של המיזם מטעם המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים שבעזרת ה' יראה אור בקרוב, ונחנוך אותו ברוב עם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר