פרסום ראשון

טלטלה בארגון 'עזר מציון': מייסד "מחוברים לחיים" - עוזב

למעלה מ-5 שנים לאחר שהקים את מערך 'מחוברים לחיים' של 'עזר מציון' בו חברים אלפי מתנדבים, החליט מאיר קווין, לעזוב את תפקידו - והותיר בהלם רב את מנהלי האזורים • פרסום ראשון (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מאיר קויוין וסרטון תדמית ל'מחוברים לחיים' (צילום: יח"צ )

לפני למעלה מחמש שנים יצא מאיר קווין, מחנך במודיעין עילית ומתנדב בארגון החסד 'עזר מציון', ביוזמה חדשנית - הקמת קבוצת "מחוברים לחיים" בעיר בה הוא מתגורר, מודיעין עילית.

המטרה היתה ברורה, לגייס את אפליקציית המסרים הפופולארית וואטסאפ, בה משתמשים ההמונים מי לצרכי עבודה ומשפחה ומי לצורך צריכת חדשות ונייעס, למען עשיית עבור הזקוקים לכך.

כאמור, הקבוצה הראשונה הוקמה במודיעין עילית, תחת השם "השאהידים של עזר מציון", אך כעבור שנה השם הוחלף ל"מחוברים לחיים" והמותג החדש פרץ קדימה. בתוך זמן קצר הוקמו עשרות קבוצות נוספות בערים רבות, ירושלים, בני ברק, פתח תקווה, אלעד, חיפה, אילת, כמעט אין עיר אשר אין בה קבוצת "מחוברים לחיים", ולעתים אף כמה וכמה קבוצות בשל ריבוי המתנדבים.

מאיר קווין

אלפים הצטרפו ליוזמה הברוכה וזכו לעשות חסד "על הדרך". הקבוצות התמקדו בסיוע לחולים מאושפזים או מטופלים ובני משפחותיהם, מי בהסעה לטיפול בבית החולים ומי להסעה הביתה לאחר משמרת לא קלה, אך על הדרך הצטרפו יוזמות לחלוקת אוכל, להעברת תרופות ואף פעילות חוצת יבשות בשינוע תרופות או מסמכים רפואיים גם מעבר לים בסיוע קבוצות רבות שנפתחו במדינות שונות.

על כל המלאכה ניצח במשך כל שעות היממה מאיר קווין. בער אצבעותיו הוא עמל להקים את הפרויקט והפך אותו להצלחה היסטרית. כל בקשה וכל פנייה נענתה מיידית ובתוך דקות ספורות נמצא מתנדב מתאים לכל מטלה או יוזמה. בין המתנדבים אישי ציבור, מנהלי חיידרים, חברי מועצות, עסקנים ואברכים.

מדי שנה, עשרות הקבוצות ואלפי המתנדבים - ובראשם מאיר קווין שניצח על המלאכה ביד רמה, סייעו לכ-50 אלף איש במגוון תחומים.

אך לא עוד. ל"כיכר השבת" נודע כי בשבוע החולף הודיע קווין על עזיבתו לאחר מספר חילוקי דעות מול ההנהלה של עזר מציון. קווין, נאלץ לעזוב את משמרתו עליה ניצח ביד רמה במשך כל שעות היממה ומנהלי האזורים שניהלו יחד איתו את מערך החסד המופלא, נותרו בהלם.

היוזמה האחרונה של קווין בעזר מציון הייתה קשורה לאירוע "אחים בדם", שנערך בסוף השבוע, אירוע הוקרה למגייסי תורמי מח עצם. קווין הוביל את הפרויקט וגייס 40 מגייסים שכל אחד לקח על עצמו לגייס 18 אלף שקל. ל"כיכר השבת" נודע כי בעקבות עזיבתו את הארגון חלקם ביטלו את תרומתם.

סרטון תדמית ל'מחוברים לחיים'

בשיחה עם "כיכר השבת" מספר אחד מהם כי "מדובר בהלם מוחלט. מאיר היה עסוק במשך כל השנים האחרונות רק בפרויקט החסד 'מחוברים לחיים'. אמרת 'מחוברים לחיים' אמרת מאיר קווין, זו אבידה לא פשוטה למערך ומי שייכנס לנעליו יגלה מהר מאוד כי מדובר בנעליים גדולות במיוחד".

מכר נוסף אומר ל"כיכר השבת" כי "במשך תקופה זה התבשל אצלו בעקבות מרמור וביקורת על הארגון, כנראה שגם שמו לו רגליים. זה מכה לעזר מציון, הוא פצצת אנרגיה, הרים בלי סוף פרויקטים בארגון. בעיניי הם מאבדים נכס משמעותי".

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים הקרובים יתכנסו מספר מנהלי אזורים ב"מחוברים לחיים" בכדי לדון במצב החדש ולטכס עצה באשר לפעילות בהמשך של פרויקט החסד שזכה להצלחה גדולה.

ממאיר קווין וממעזר מציון לא נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר