הוד לבן: מבצע ענק למגזר החרדי

מבצע הקיץ של 'הוד לבן' למגזר החרדי כבר הפך למסורת של ממש והוא מותאם במיוחד לתקופה הנוכחית של חופשת הקיץ וימי בין הזמנים. ראיון עם ענבל טרופ קירש, סמנכלי"ת שיווק 'עוף טוב' - הוד לבן (אוכל, שיווקי)

מבצע ענק של הוד לבן. (צילום: יחצ)

ספרי לנו על המסורת של מבצע הקיץ במגזר החרדי

כמו בשנים האחרונות, גם הקיץ הזה יצאנו במבצע ענק למגזר החרדי שבסופו - עשרות זוכים באלף ש"ח לקניות במתנה. מבצע הקיץ של 'הוד לבן' למגזר החרדי כבר הפך למסורת של ממש והוא מותאם במיוחד לתקופה הנוכחית של חופשת הקיץ וימי בין הזמנים – בהם הציבור לא מנהל סדר יום שגרתי, מטייל יותר בטבע, יוצא לפיקניקים וממילא משתמש יותר במוצרים הבשריים המגוונים שלנו, הידועים באיכותם ובטעמם, והכי חשוב – אהובים על כולם!

אילו מוצרים מציע המותג 'הוד לבן'?

אנו מציעים מגוון רחב ואיכותי של פסטרמות בטעמים אהובים, נקניק סלמי במארז או סלמי יבש, נקניקיות הודו טעימות, וכמובן - מבחר מנות עיקריות מוכנות קפואות, החוסכות את טרחת הכנת ארוחת הצהריים: שניצל ביתי מעודן, שניצל דק ענק, שניצלונים לילדים, מיני שניצל וקציצות הודו ביתיות בטעם ביתי ובמרקם אוורירי, העשויות מ 100%- רכיבים טבעיים.

למה דווקא 'הוד לבן'?

חד משמעית: בגלל האיכות! מוצרי 'הוד לבן' מיוצרים במפעל של 'עוף טוב' שהינו אחד מהמפעלים המתקדמים בישראל. הוא משלב איכות, יצירתיות וחדשנות עם אופי משפחתי ומוצרים ביתיים. איכות הציוד וקווי היצור החדישים במפעל, ממצבים את 'עוף טוב' ברמה הגבוהה של מפעלי המזון מסוגו בארץ. במפעל 'עוף טוב' יש הקפדה מלאה על היגיינה וסטריליזציה ברמה הגבוהה ביותר. כל מוצרינו עשויים מנתחים איכותיים של בשר הודו משובח, ואנו מקפידים כי המוצרים יהיו ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס וללא צבעי מאכל. יש לנו גם מבחר מרשים של מוצרים העשויים מ 100%- רכיבים טבעיים בלבד.

איך מגוונים ארוחות עם מוצרי 'הוד לבן' בכלל ובימי החופשה בפרט?

עם השניצלים והקציצות שלנו תוכלו להכין ארוחה משפחתית חמה, הכוללת מנה עיקרית בשרית, טעימה ומשביעה. את מגוון השניצלים מומלץ לחמם בתנור ולהגיש לצד תוספות של פחמימה וירקות. לקציצות שלנו ניתן להכין רוטב ביתי ולהגיש גם אותן לצד תוספות של ירק ופחמימה. לארוחות בשריות קלילות יותר בבית או מחוצה לו ניתן להכין כריכים עם מגוון הפסטרמות הטעימות שלנו. פשוט מוסיפים לכריך פסטרמה בטעם אהוב מתוך מגוון הטעמים של פסטרמות 'הוד לבן' עם ממרח נבחר וירקות חתוכים ומקבלים מנה משביעה וטעימה. את הנקניקיות שלנו תוכלו לצלות על האש לאפות או לטגן. בתיאבון!

אז איך משתתפים במבצע?

קונים 2 ממגוון מוצרי הוד לבן הכוללים: פסטרמות, שניצלים, נקניקיות ונקניקים, מתקשרים לתיבת הטלאול שמספרה: 03-9411404 ונכנסים להגרלה. מבין המשתתפים יזכו עשרות!!! בעגלת קניות בשווי 1,000 ₪ במתנה. המבצע בתוקף החל מי"ד באב 26/7 ועד כ"ו באלול 6/9. ט.ל.ח. את מוצרי "הוד לבן" ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר