בית חלקיה

מרגש: הרב הצעיר הוכתר במקום אביו • צפו

במעמד מרגש הוכתר רבו החדש של מושב בית חלקיה, הרב דוד הלוי פולק, בנו וממשיכו של אביו, הרב שלמה הלוי פולק, המרא דאתרא במשך שנים רבות • צפו בתיעוד מהמעמד (ארץ)

(צילום: יעקב לדרמן)

במעמד מרגש הוכתר רבו החדש של מושב בית חלקיה, הרב דוד הלוי פולק, בנו וממשיכו של אביו, הרב שלמה הלוי פולק, המרא דאתרא, מגדולי וותיקי רבני הקהילות בארץ.

האירוע החל בהיכל בית הכנסת 'אהל יוסף', שם בירך ראש ישיבת פוניבז', הגאון רבי ברוך דב פוברסקי, את הרב הצעיר לרגל הכתרתו.

לאחר מכן יצאו ההמונים בתהלוכה, בליווי חופה ושירים, עם הרב הנכנס, מבית הכנסת שבמושב לאולם, יחד עם ילדי הישוב, כשדגלים בידיהם.

באולם השמחות, סביב שולחנות ערוכים, הוכתר הרב הצעיר על ידי אביו, במעמד רבנים גדולי תורה ומורי הוראה, ראשי ישיבות ואישי ציבור.

במעמד השתתפו הרב הראשי הגר"ד לאו, הגר"י אפרתי ראש בית המדרש למצוות התלויות בארץ, הגרש"א שטרן גאב"ד זכרון מאיר, הגר"י אולמן גאב"ד מודיעין עילית, הגרד"ש זולדן דומ"צ חסידי סערט ויז'ניץ בחיפה, ראשי ישיבת שערי שמועות השוכנת בבית חלקיה, האדמו"ר מספינקא, הגרח"א קופמן יו"ר ועד הישיבות, רבני קהילות חשובות מרחבי הארץ.

את סעודת המצווה פתח בדברי תורה הרב הראשי לישראל. לאחר מכן ראש מועצת נחל שורק, מר אלי אסקוזידו, הביא את ברכת תושבי המועצה לרב הנכנס. אחריו נשא דברים ר"י שערי שמועות, הגר"א שפירא, בשבחם של הרב המרא דאתרא והרב הצעיר.

רגעים מרגשים במיוחד נרשמו עת עמד הרב הוותיק לברך ולהכתיר את בנו, כאשר מאות הנוכחים פצחו בשירת "ימים על ימי מלך תוסיף" לכבודו ולכבוד בנו הנכנס לכהונתו.

כל תושבי המושב, אנשים נשים וטף, וותיקים ותושבים לשעבר, תלמידי הישיבות שבמושב ואורחים רבים נטלו חלק במעמד המיוחד שננעל לאחר המשא המרכזי והנרגש של הרב הצעיר בו עמד על חשיבות השמירה על חינוך הילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר