השגחה פרטית

מדהים: סירב לשוטר, ונסע להציל את... אביו

מזכה הרבים הרב יגאל כהן מפרסם אירוע מדהים, לפיו נהג שסירב לציית לבקשת שוטר תנועה לעצור בצד הדרך, מיהר כדי להציל אדם במצב קשה, שהתברר כאבי השוטר. צפו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
תיאורו של הרב יגאל כהן (באדיבות המצלם. תמונה ראשית: משטרת תנועה ארצית)

את הסיפור הלא ייאמן הבא, סיפר לאחרונה הרב יגאל כהן ממחזירי התשובה הבולטים כיום. ההתרחשות המדוברת אירעה השבוע, עם נהג אופנוע מד"א, חרדי תושב בני ברק.

"הנהג שלי, שמעון בדרי, עובד במד"א", סיפר הרב כהן, "וקראו לו למקרה של 'סכנת חיים'. יש לו אופנוע של מד"א, הוא מקבל הודעה ברמת גן על סכנת חיים, ומתחיל לנסוע במהירות. בלב הוא אמר לעצמו 'זה בשביל הצלת חיים, אז אני נוסע באדום'".

הרב כהן המשיך וסיפר בלהט את השתלשלות הדברים המרגשת: "החוק אומר שגם לאמבולנס אסור לנסוע באדום, אבל השוטרים בדרך כלל מעלימים עין. המתנדב היה בלחץ, והחליט לנסוע באדום".

"לפתע, שוטר צועק לו מאחור: 'אופנוע, תעצור בצד'. הוא לא ידע מה לעשות, ובסוף החליט, למרות הדו"ח אותו הוא צפוי לקבל, לא להתייחס לשוטר ולמהר למקרה הצלת החיים".

האופנוע איתו נסע המתנדב (באדיבות המצלם)

"בשלב זה", מספר הרב יגאל, "השוטר ניסה לעקוף את המתנדב, אך המתנדב נסע במהירות, והצליח להגיע אל הכתובת. על הרצפה הוא מצא אדם בן 64, אחרי דום לב. המתנדב החל בהחייאה, תוך שהוא שומע צעקות מאחור: 'אבא! אבא!'".

"הוא מסובב את הראש ולתדהמתו גילה את השוטר", מסיים הרב יגאל את סיפורו המפליא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר