חשיפת 'כיכר'

מצוקת הכיתות ברמב"ש ג' • המנהלת: "מה אני יכולה לעשות?"

בהמשך לחשיפת "כיכר השבת" על מצוקת הכיתות החריפה בבית יעקב ברמת בית שמש ג', ביום הראשון ללימודים נמצא פיתרון זמני - שיבוץ חלק מהבנות בכיתה א' במבנה (חדשות)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

נמשכת הסאגה בחינוך החרדי לבנות בבית שמש: היום נפתחה שנת הלימודים לבנות החינוך החרדי וכפי שפורסם אמש (ראשון) ב"כיכר השבת" מאות בנות הגיעו הבוקר לבית ספרן כשהן אינן יודעות היכן תלמדנה עקב מחסור חמור בכיתות לימוד.

לידי "כיכר השבת" הגיע תוכן הדברים שדיברה אחת האימהות עם מנהלת בית הספר הממחיש את חוסר האונים מצד ההנהלה. היום בבוקר עם הגעת התלמידות לבית הספר, ניגשה אחת האימהות למנהלת 'בית יעקב רמה ג' לברר היכן תלמד בתה לאחר שפורסם דבר מצוקת הכיתות החריפה. המנהלת השיבה כי הן תלמדנה בחדר כיתה א' מכיוון שהן פותחות את שנת לימודיהן רק בשעות אחר הצהריים.

כשנשאלה המנהלת מה מתכננים לעשות בהנהלה בנושא המצוקה מחר - כשכל הבנות תתחלנה את לימודיהן יחד ובאותן שעות - השיבה, כי ככל הנראה הן תצטרכנה ללמוד במסדרונות ובחצר הבית ספר.

האימא המופתעת תהתה בפני המנהלת הכיצד יכולה מורה להשתלט על בנות כיתתה במסדרון או בחצר הרועש למשך שעה ארוכה. פרשה המנהלת את ידה כשהמבט על פניה אומר "אין מה לעשות, זה המצב כרגע".

כפי שפורסם אמש ב"כיכר השבת" מאות בנות חרדיות ייאלצו לפתוח הים ומחר את שנת לימודיהן הנוכחית כשהן ללא קורת גג ללמוד בו, לאחר שחצי ממבנה בית הספר הוסב ע"י העירייה בשנה שעברה לתלמוד תורה 'דרכי יושר' מתוך הבטחה שעד שנת הלימודים הבאה - שזו הנוכחית בעצם - יימצא פתרון וייבנו עוד כיתות.

משהתקרב פתיחת שנת הלימודים בימים האחרונים ומשלא נמצא פתרון, הבינו בהנהלת בית הספר כי הבנות תצטרכנה כאמור, ללמוד במסדרונות ובחצר עד שיימצא פתרון קבע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר