חשיפת "כיכר השבת"

'דגל התורה' הודיעה ל'שלומי אמונים': "מסכימים לבוררות"

ח"כי "דגל התורה", שיגרו מכתב לסיעת "שלומי אמונים", בו הודיעו כי יכבדו את ההסכם שנחתם ערב הבחירות הקודמות, אך הוסיפו כי יסכימו ללכת לבוררות באם יועלו טענות על אי כיבוד ההסכם (בארץ)

ישי כהן ואבי רבינא | כיכר השבת |
פרוש וגפני. ארכיון (צילום: בעריש פילמר)

חברי הכנסת של 'דגל התורה' הודיעו אמש (שני) ל'שלומי אמונים' כי הם מסכימים לבקשה ללכת לבוררות, במידה ויהיו טענות על כיבוד ההסכם שנחתם בקדנציה הקודמת.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך הפגישה שנערכה אמש החליטו הח"כים לשגר מכתב ל'שלומי אמונים', בו יודיעו על כיבוד ההסכם שנחתם בין הסיעות.

בנוסף, מביעים ב'דגל התורה' הסכמה לבקשת 'שלומי אמונים' ללכת לבוררות שיכריע בטענות הצדדים ככל ויהיו חילוקי דעות על כיבוד ההסכם.

יצוין כי כעת דורשים ב'שלומי אמונים' ש'דגל התורה' תתחייב לתמוך במועמד חסידי לראשות העיר בית שמש, בבחירות בעוד חמש שנים, שכן, בהסכם הקודם הוסכם ש'שלומי אמונים' תתמוך בבחירות הקרובות בנציג 'דגל התורה' לראשות העיר בית שמש, אך הדבר לא יוצא אל הפועל בשל תמיכת 'דגל' במשה אבוטבול.

גורמים ב'שלומי אמונים' טוענים כי ב'דגל התורה' בחרו לחזור בהם מכל ההבנות שהושגו במהלך השבוע האחרון, ולכן, ככל הנראה, הצדדים יאלצו להגיע לבוררות.

מנגד, גורמים ב'דגל התורה' מגיבים בשיחה עם "כיכר השבת" ומדגישים כי ההסכמה להתדיין בבוררות, אינה נחשבת כ"כניעה". לדבריהם, העובדה כי 'דגל התורה' לא מוכנה למכור את שלל נכסיה בבחירות הקרובות, תמורת ראשות העיר אלעד, היא הטריגר להליכה לבוררות - אם וכאשר לא יגיעו להבנות בהסכם המתגבש בין הצדדים.

גורמים בתנועה הליטאית מוסיפים כי "יש מטרה כנה של הצדדים להגיע להסכמות והבנות ללא הליכה לבוררות, כפי שסוכם עד כה, ש'דגל התורה' תקבל את ראשות העיר אלעד, בתמורה לכך יקבלו ב'שלומי אמונים' שורה של הטבות שייכתבו בהסכם המחודש בין המפלגות".

כזכור, לפני כשבוע וחצי, סיעת 'שלומי אמונים' הוציאה הודעה חריגה בה נאמר כי היא דורשת מ'דגל התורה' ללכת לבוררות על ההסכם ביניהם. "בתקופה האחרונה נוהל מו"מ בין הצדדים שהבשיל לסיכומים והבנות, אך לעת עתה לא צלח. לאור זאת 'שלומי אמונים' פנתה ל'דגל התורה' לברר את העניין בפני דין תורה או בוררות", לשון ההודעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר