מהומה וחילול השם

בדרך לאומן: 8 נוסעים התפרעו, הטיסה התעכבה כ-3 שעות

קבוצת נוסעים שעשתה את דרכה לאומן לקראת ראש השנה, הורדה מטיסה לקייב, לאחר שהתפרעו בשדה התעופה וניסו לעלות למטוס כששניים מהם שיכורים. מאות נוסעים עוכבו כ-3 שעות (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

קבוצה של שמונה נוסעים שהיו בדרכם לאומן, הורדו אתמול (שלישי) ממטוס בנמל התעופה בן גוריון לאחר שהתפרעו, פגעו באנשי הצוות וגם התעמתו עם שוטרים. בשל האירוע התעכבה הטיסה למשך כשלוש שעות.

הטיסה של חברת 'יוקריין אינטרנשיונל איירליינס' (Ukraine International Airlines) הייתה אמורה לצאת בשעה 15:00 לקייב. על הטיסה היו לא מעט חסידים שהיו בדרכם לאומן, לקראת ראש השנה כדי לשהות בסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב, זאת לצד נוסעים נוספים דוגמת ח"כ אלעזר שטרן.

קבוצה של שמונה נוסעים, הגיעה לפתח המטוס ושניים מהם היו, ככל הנראה, בגילופין. על פי מה שנודע, אחד מהם חש ברע וחברו החל לקלל ולהתעמת עם צוות המטוס שסירב להכניס אותם אל המטוס.

על פי תיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת', חברי הקבוצה עוררו בלגן עוד בנתב"ג כשהם מנגנים, שרים, צועקים בפראות, תוקעים בשופרות ומעוררים מהומה כשבקבוק עראק למרגלותיהם.

מנהל השירות הזעיק מיד את המשטרה וגם אתם התעמת אותו נוסע. אנשי צוות המטוס, כולל הטייסים שיצאו מתאם כששמעו את המהומה, ביקשו מהמשטרה להוריד את הנוסע ואת חבריו מהמטוס, וכך היה. אבל כאן לא מסתיים האירוע.

בשל העובדה שאותם נוסעים הורדו מהמטוס, על פי הנחיות הביטחון יש להוריד גם את המזוודות שלהן, והליך פריקת המזוודות נמשך זמן רב, מה שגרם לכך שהטיסה המריאה באיחור של כשלוש שעות.

"בכל שנה יש הרבה אירועים עם נוסעים שיוצאים לאומן. יש נוסעים שמגיעים שיכורים ואפילו מסוממים למטוס, יש כאלה שמגיעים עם שקיות ניילון במקום מזוודות, יש נוסעים שמגיעים לטיסה בלי כרטיסים ומבקשים 'נדבות' מנוסעים אחרים ולא מעט מהם מגיעים לטיסה ממש ברגע האחרון כאילו שמדובר באוטובוס", אמר גורם בכיר בנתב"ג ל-ynet.

"אנשים צריכים להבין שלא ייתכן שהם יתפרעו על חשבונם של מאות בני אדם. גם בדרך לאומן צריך להתנהג כמו בן אדם", אמר ל'כיכר השבת', אחד הנוסעים המתוסכלים.

חשוב לציין, כי לקראת ראש השנה מגיעים לאומן עשרות אלפי בני אדם רובם מתנהגים בצורה ראויה אך מטבע הדברים המקרים הבודדים מושכים את תשומת הלב וגורמים לחילול השם גדול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר