פרסום ראשון

אלעד: פעיל בכיר ב'דגל' פרש מתפקידו בעירייה

מוישי רבר, מפעילי 'דגל התורה' הבולטים בעיר אלעד, ששימש כראש לשכתו של סגן ומ"מ ראש העיר, שמואל גרוסברד, הגיש הבוקר במפתיע את התפטרותו מעיריית אלעד (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מוישי רבר (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: מוישי רבר, מפעילי 'דגל התורה' הבולטים בעיר אלעד, ששימש כראש לשכתו של סגן ומ"מ ראש העיר, שמואל גרוסברד, הגיש הבוקר (רביעי) את התפטרותו מעיריית אלעד.

התפטרותו של רבר מגיעה על רקע המשבר הפוליטי סביב הבחירות בעיר, כאשר 'דגל התורה' צפויה להריץ מועמד מטעמה לראשות העיר, ובמידה וראש העיר הבא יהיה איש 'דגל', הרי שגרוסברד יישאר ללא תפקיד הסגן.

רבר, שימש בקדנציה האחרונה כעוזרו של גרוסברד, והרים מספר פרויקטים לטובת תושבי העיר. פרישתו המפתיעה, חודשיים לפני הבחירות המקומיות, מלמדת על הבוקה ומבולקה השוררת במערכת הפוליטית בעיר.

במכתב ההתפטרות כתב רבר: "לאחר חמש שנים בתפקיד מנהל לשכת מ"מ וסגן ראש העיר הרב שמואל גרוסברד, הריני להודיע בזאת על התפטרותי מהתפקיד בשל יציאה לשוק הפרטי".

עוד כתב: "עלי לציין בסיפוק את העשייה היומיומית הברוכה לעזור לתושבי העיר בכל המישורים, עשייה אותה ראיתי כשליחות ראשונה במעלה ובה השקעתי את כל כולי, בהזדמנות זו אודה לכל הגורמים בעירייה שסייעו בידי בשנים אלו להיות לעזר לתושבי העיר".

בימים האחרונים, בצל המו"מ בין 'דגל התורה' ל'שלומי אמונים', ממשיכים ב'דגל' לחפש דמות דומיננטית שתתמודד מטעמם ובתמיכת ש"ס לראשות העיר, כאשר המטרה הסופית היא להגיע להסכמות גם מול מפלגת 'שלומי אמונים', וזאת בכפוף להסכם על העיר בית שמש.

שמו של אבי שטרן, חבר מועצת העיר אלעד, עלה אף הוא בין שלל השמות כמי שעשוי להתמודד מטעם 'דגל התורה', אלא שבעיר כבר נפוצו שמועות כאילו ההחלטה נפלה ובעקבות כך וצא הרב סילמן בהכחשה חריפה שהועברה ל"כיכר השבת".

"מביתו של האב"ד הגר"י סילמן נתבקשנו להבהיר", נאמר בפתח ההודעה, "כי השמועות שנפוצו ביממה האחרונה בשמו בעניין מועמד דגל התורה לראשות העיר אלעד אינם נכונות". עוד נאמר כי "הוראת כל גדולי ישראל הייתה ונשארה להביא מועמד ראוי לתפקיד בעל ניסיון ניהולי מוכח".

יצוין כי השמות המדוברים כעת מטעם 'דגל התורה' וש"ס להתמודדות לראשות העיר אלעד הם סגן ומ"מ ר"ע ירושלים יצחק פינדרוס וחבר מועצת העיר ביתר יוסי שטרית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר