הקרבות בטלז סטון

פרסום ראשון: מגעים לאיחוד בין היריבים רוזנטל ובקשט

בעוד בכירי 'דגל התורה' פועלים עבור מועמדותו של יצחק רביץ לראשות טלז סטון, פתחו פעילים ביישוב במגעים לאיחוד בין ראש המועצה רוזנטל ליו"ר האופוזיציה דב בקשט (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ישיבת מועצה בטלז סטון. ארכיון (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: בצל המאמצים בקרב בכירי 'דגל התורה' להביא למועמדותו של סגן ומ"מ ר"ע ביתר יצחק רביץ לראשות היישוב טלז סטון, פעילים פוליטיים מקומיים פועלים לאיחוד בין ראש המועצה אברהם רוזנטל ליו"ר האופוזיציה דב בקשט.

אתמול (שלישי) בשעות הערב החלו המגעים בין הצדדים, לפיהן רשימתו של ראש המועצה אברהם רוזנטל תתאחד עם רשימתו של יו"ר האופוזיציה דב בקשט כשהמטרה היא לבלום הבאת מועמד חיצוני ליישוב.

בשיחה עם ראש המועצה אברהם רוזנטל, הוא מאשר כי החלו מגעים אך אומר כי "זה עוד בחיתולים". לדבריו, "אני אעשה הכל למען השלום, נכון להיום אני מתמודד לראשות המועצה. ב'דגל התורה' הבהירו בשיחות מולי כי רביץ יתמודד לראשות המועצה רק אם אפרוש".

בקשט שקיבל בבחירות האחרונות שלושה מנדטים והיה בדרכו למנדט הרביעי, אישר אף הוא את המגעים לאיחוד הרשימות: "למען תושבי טלז סטון אני מוכן להקריב, מגיע להם את הטוב ביותר". לדברי בקשט: "עדיין לא נרקם איחוד ממשי בשלב זה אך פועלים לכך".

בתוך כך נמשכים המגעים בין רבני היישוב להנהגת 'דגל התורה' במאמצים לשיבוצו של יצחק רביץ כמועמד המפלגה לראשות המועצה. אתמול נפגש רביץ שוב עם ח"כ אורי מקלב על מנת לקדם את מועמדותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר