דרמה בחיפה

לקראת תמיכה? יו"ר ש"ס דרעי נפגש עם יונה יהב

מכה ל'דגל'. יו"ר ש"ס השר דרעי נפגש עם ראש עיריית חיפה יונה יהב לדיון על "אפשרות לתמיכת ש"ס ביהב". הראשון לציון בהקדשה ליהב: "אוהב תורה ולומדיה, עושה ומעשה" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דרעי ויהב, היום (באדיבות המצלם)

לקראת פילוג חרדי בחיפה? יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נפגש בצהריים (רביעי) עם ראש עיריית חיפה יונה יהב. את דבר הפגישה הוציאו לתקשורת מטה יונה יהב ודוברות ש"ס במקביל, מה שמלמד על תיאום ושיתוף פעולה בין הצדדים.

בחיפה, כזכור, מתנהל קרב ארוך נגד ראש העיר יונה יהב, בהובלת 'דגל התורה' ונציגה חבר המועצה מיכי אלפר. במפלגה הליטאית קיוו כי כחלק מהציר הנרקם בין יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ליו"ר ש"ס אריה דרעי, ישתפו השניים פעולה בחיפה, אך מסתבר כי לא כך הם פני הדברים.

יהב אצל הראשון לציון

רק אתמול התבטא יו"ר דגל התורה ח"כ גפני בראיון לגל"צ כי "בכל הערים אנחנו מסתדרים עם ראשי הערים המכהנים מלבד בעיר חיפה".

בהודעה שיצאה מש"ס וממטה יהב נאמר כי "אריה דרעי נפגש עם ראש עירית חיפה יונה יהב בלשכתו בירושלים בה נדונו עניינים מוניציפליים הנוגעים לבחירות הקרובות בחיפה. ולאפשרות לתמיכת ש"ס ביהב".

גורם בש"ס אמר ל"כיכר השבת" כי "כמו שאמרנו מהתחלה, אנחנו מסתכלים את טובת הציבור הספרדי בכל עיר ועיר. בחיפה לא ראינו התנכלות לציבור שלנו. יתרה מזו, זכינו למבנה למוסדות שלנו, יהב זכה להוקרה מצד נשיא המועצת הגר"ש כהן".

"עם זאת", מדגיש הגורם, "עדיין אין החלטה סופית, אבל בוודאי שלא נהיה שותפים למאבק האישי של 'דגל' בעיר".

יצוין כי במידה וש"ס אכן תתמוך ביהב, הרי שמדובר במכה ל'דגל התורה' שמנסה בשנה האחרונה לאחד כוחות כנגד יונה יהב, שכן היא תשאר לבד במערכה, אחרי שגם 'אגודת ישראל' מתכוונת לתמוך ביהב לראשות העיר, למעט חסידות בעלזא שכרגע מתנגדת.

ההקדשה של הראשון לציון ליהב

לאחר הפגישה עם דרעי הגיע ראש עירית חיפה יונה יהב ללשכתו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, להתברך לקראת השנה החדשה. הרב בירכו להצלחה בכל העניינים, והעניק לו את ספרו החדש "ילקוט יוסף" עם הקדשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר