ראשון לציון

צפו: גפני פתח שנה בכיתה א' והביע תמיכה בדב צור

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני פתח את שנת הלימודים בבתי הספר 'רזאל' ו'שובו' בראשון לציון, הביע תמיכה בראש העיר דב צור ושוחח עם תלמידות כיתה א' • צפו בווידאו (בארץ)

(באדיבות המצלם)

יו"ר ועדת הכספים ויו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני פתח הבוקר (חמישי) את שנת הלימודים בבתי הספר 'רזאל' ו'שובו' בראשון לציון, כאורחו של ראש העיר דב צור.

גפני ערך סיור בבתי הספר במטרה לחזק את כל נושא הקירוב כשהוא מלווה בנציג 'דגל התורה' בעיר, שרגא הלפר.

במהלך הסיור, שוחח גפני עם הורי התלמידות והביע תמיכה בראש העיר דב צור לקראת הבחירות הקרובות. "אם הייתי תושב ראשון לציון", אמר גפני להורים, "הייתי בוחר דב צור".

גפני: "הייתי בוחר דב צור" (באדיבות המצלם)

לאחר מכן נכנס גפני לכיתה א', שם החלו התלמידות הצעירות את שנת הלימודים, כשלצידם הוריהם הנרגשים.

גפני, שיבח את ראש העיר בפני התלמידות על המבנה החדש והיפה של בית הספר, וסיפר לתלמידות כי הוא נמצא בהרבה מקומות בארץ, "הכיתה שלכם, כיתה א', בבית הפר רזאל, הוא בשורה הראשונה, גם של הבניין היפה, גם של הציוד, ואנחנו מודים לראש העיר על זה שאתם יכולים לפתוח את שנת הלימודים בהרווחה כזאת".

"אנחנו נמצאים בחודש אלול, מתקרבים לימי ראש השנה, יום כיפור, סוכות", המשיך גפני את דבריו בכיתה א', "ואני מברך אתכם, תלמידות יקרות ואתם המשפחות הנכבדות שהילדות שלכן כאן בכיתה א', שיהיה לכם ולכולנו, שנה טובה ומבורכת, גמר חתימה טובה, תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה".

גפני חתם את דבריו ואמר: "המנהלת משקיעה פה את כל כולה, המורה של כיתה א', מורה מצוינת, עושה את מלאכתה נאמנה, וכולנו ביחד ניכנס לחיים טובים וארוכים, שיהיה לכן בהצלחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר