יוזמה ראשונה מסוגה

טכנולוגיה חדשנית - להגיע לסליחות עם סמארטפון כשר

בימי הרחמים והסליחות, כשרבבות אנשים שואלים איך מסננים, מנגישה ענקית הסינון 'סייפטק' את השירות ומתגברת את מוקדי המידע והמכירות בשעות הסליחות • כל הפרטים

סמארטפון (פלאש 90)

ריבונו של עולם סנן גם את שלי: בימי הרחמים והסליחות, כשרבבות אנשים שואלים איך מסננים, מנגישה ענקית הסינון 'סייפטק' את השירות ומתגברת את מוקדי המידע והמכירות בשעות הסליחות • כל הפרטים

בעידן שבו עוד ועוד אברכים נדרשים לסמארטפון לצרכי פרנסתם, לצד הגידול המהיר בשימוש בטלפונים חכמים בקרב צעירי המגזר החרדי, עומד נושא הסינון בראש מעיינם של הגולשים החרדים.

שורה של פתרונות סינון הושקו בשנים האחרונות, מה שיצר בלבול בקרב המשתמשים שומרי התורה והמצוות, ולפעמים גרם לדחיית החלת הסינון על הטלפון החכם, או לחילופין, מסלולי הסינון לא תאמו את צרכי המשתמש - ש'נאלץ' לוותר על כך.

כעת, לרגל ימי הרחמים והסליחות, עת המוני בית ישראל מקבלים על עצמם קבלות טובות לקראת יום הדין והשנה הבעל"ט, הודיעה ענקית טכנולוגיות הסינון 'סייפטק' על יוזמה מיוחדת לתגבור מוקדי השירות, המידע והמכירות, על מנת להנגיש לציבור את הסינון הטוב ביותר בקלות וביעילות.

הטכנולוגיה החדשנית של סייפטק מאפשרת התקנת סינון בכל טלפון חכם, ללא צורך ברכישת מכשיר חדש, ובהתקנה פשוטה וקלילה - תוך התאמת עלות השירות לסכום מזערי.

בנוסף, מאפשרות הטכנולוגיות החדשניות של 'סייפטק' להתאים את הסינון בהתאמה אישית לכל משתמש, שמצד אחד יוכל להנות מכל צרכיו, ומאידך לא ייחשף לתכנים בלתי ראויים ובלתי רצויים.

ייתרון ייחודי נוסף לטכנולוגיות הסינון של 'סייפטק' הינו חנות האפליקציות המקורית של גוגל הנשארת לשימוש המשתמש, גם לאחר התקנת הסינון, הנמצא תחת פיקוח שוטף של ועדת הרבנים ובית הדין.

"זיהינו שהמשתמש החרדי הממוצע בטלפון חכם לא יודע מה עליו לעשות", מספר בכיר במערך המידע של 'סייפטק' על יוזמת ההנגשה לרגל ימי הרחמים והסליחות. "המערך המתוגבר פועל כבר כעת ואנו מזהים תנועה ערה של אלפי פניות, שברובם כלל לא ידעו כיצד להתמודד עם הבעיה, ואנו גאים לממש את רצונם שלא להיחשף לתכנים שאינם הולמים את ציבור היראים למען השם".

לצד מערך הסליחות המתוגבר, אליו ניתן לחייג מסביב לשעון באמצעות שיחת טלפון למספר *6208, פרוסים עשרות משווקים מורשים מטעם החברה בכל רחבי הארץ.

כמו כן, ניתן להשאיר פרטים בכתובת http://bit.ly/2PoIILh ונציגי מערך הסליחות של 'סייפטק' יחזרו אליכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר