פרסום ראשון

בשל ההסתה: תוגברה האבטחה סביב השר אריה דרעי

לאחר שריפת תמונותיו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הוחלט לתגבר את האבטחה סביבו - כך נודע ל"כיכר השבת". קצין הביטחון במשרד הפנים הגיש תלונה במשטרה (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ומאבטחץ ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ארבעה ימים לאחר שריפת תמונותיו של יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי בהפגנת תושבי דרום תל אביב נגד המסתננים, תוגברה האבטחה סביב השר, כך נודע ל"כיכר השבת".

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי קצין הביטחון של משרד הפנים הגיש תלונה ביום שישי האחרון במשטרה בעקבות שריפת התמונות והחליט לתגבר במאבטח נוסף את האבטחה סביב בית השר דרעי, במהלך היציאות של השר מהבית וחזרתו אליו, לתקופה הקרובה.

בהנחיית קצין הביטחון, יחידת 'מגן' תאבטח את השר דרעי החל מהיום בכל פעילות ציבורית שבו ישתתף וזאת עד להודעה חדשה.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי שירות הביטחון הכללי עודכן והוציא הנחיה לאיסוף ואיתור מודיעין באשר לתרחישים פוטנציאליים הנוגעים לשלומו של השר דרעי.

כזכור, דרעי עצמו נמנע מהתייחס לשריפת התמונות, אך בערב שבת, בציוץ בטוויטר כתב: "תושבי דרום תל אביב היקרים: אני מבטיחכם נאמנה שאירועי ליל אמש לא יורידו ולו במעט מדאגתי הכנה לכם ומפעולותיי למען החזרת השכונות לכם, התושבים".

מנגד, מארגני ההפגנה צוטטו הבוקר ב'ידיעות אחרונות' כשאמרו: "איש לא קרא לפגוע בשר דרעי, וטוב היה אם שלוחיו היו מפסיקים להתבכיין ביום שרשות ההגירה תחזור לעבוד כרשות הגירה ונראה את המסתננים מאפריקה וממזרח אירופה נמוגים מהרחובות, נשקול להתנצל. עד אז אנחנו עומדים בגאווה מאחורי המחאה ותובעים צדק לשכונות"..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר